دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی/ رفع مشکل زمین طرحهای ورزشی کارگران کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل اجرای طرح فرهنگی و ورزشی کارگران در ۲ شهرستان کهگیلویه و بهمئی که در این سال ها با کمبود زمین روبه رو بودند در آینده نزدیک رفع و عملیات ساخت آن ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری روز جمعه در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف به ویژه نیروی کار فعال بوده و دولت نگاه ویژه تری نسبت به این منطقه محروم در سال های اخیر داشته است.

وی افزود: به عنوان نمونه در مدت هفت سال گذشته به اندازه ۲۳ سال در حوزه بهداشت و درمان کار شده و تعداد تخت های بیمارستانی استان ۲ برابر شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص ۶ و نیم میلیارد ریال اعتبار به طرح فرهنگی و ورزشی سی سخت، ابراز داشت: اجرای این طرح ها کمک شایانی به معرفی و توسعه استان خواهد کرد.

کلانتری تصریح کرد: می توان از ظرفیت این مجموعه ها برای برپایی مسابقات ورزشی کارگران کشور و یا نشست های ملی بهره برد و استان را بیشتر شناساند.

وی تاکید کرد: هم اینک طرح های بزرگی در این استان از جمله سیکل ترکیبی دهدشت، جاده پاتاوه به دهدشت، پتروشیمی گچساران و طرح های حوزه آب و برق  و چندین طرح دیگر در حال اجراست این در حالی است که در قبل شرایط اینگونه نبوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۳۳ طرح اشتغال زا در حوزه ‌های  کشاورزی، صنعت و خدمات اجرا و زمینه اشتغال ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر در استان را فراهم می‌ کند.

کلانتری عنوان کرد: برای اجرای این طرح ها ۲۷ هزار میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف دولتی و خصوصی پیش بینی شده که بخشی از اعتبار به استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به جاده ملی پاتاوه – دهدشت، افزود: این جاده به عنوان یک محور شریانی نقش تعیین کننده و راهبردی در خروج بسیاری از مناطق و روستاهای استان از جمله در حوزه چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ از بن بست خواهد داشت و به زودی افتتاح می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی و ورزشی در استان، گفت: سال های متمادی در خصوص تامین زمین طرح های فرهنگی و ورزشی کارگران در شهرستان های کهگیلویه و بهمئی رایزنی انجام شد که بی نتجه مانده بود.

پروانه نیک مرام افزود: همچنین طرح فرهنگی و ورزشی سی سخت پس از ۱۲ سال بلاتکلیفی امروز در سفر معاون وزیر کار، اعتبار لازم به آن تخصیص یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =