۳ هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با آغاز مرحله دوم پویش ایران همدل از ابتدای ماه محرم ۳ هزار و ۱۶۸ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: مرحله دوم پویش ایران همدل با دستور مقام معظم رهبری در راستای کمک‌ به نیازمندان با مشارکت‌های مردمی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی بابیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۷ آشپزخانه با عنوان شهدای کربلا در استان با حضور ۱۲۵ نفر داوطلب فعال شده‌اند افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۷۰ وعده غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبخ و با رعایت فاصله اجتماعی در بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با تقدیر از مشارکت مردم نیکوکار استان در مرحله دوم این پویش گفت: در مرحله دوم پویش ایران همدل مردم نیکوکار استان یک میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان ‌ در قالب کمک‌های نقدی و کالا به نیازمندان کمک کرده‌اند.
ملک پور با اشاره به روش‌های مشارکت در پویش ایران همدل گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸۸۸۷۷  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.
وی خاطرنشان کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1427096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =