سرمربی سابق ۹۰ ارومیه بطور رسمی سرمربی ماشین‌سازی تبریز شد

وحید بیاتلو سرمربی سابق ۹۰ ارومیه که دو فصل موفق را در این تیم پشت سر گذاشت، بصورت رسمی هدایت ماشین‌سازی تبریز را برعهده گرفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، وحید بیاتلو سرمربی سابق ۹۰ ارومیه که دو فصل موفق را در این تیم پشت سر گذاشت، بصورت رسمی هدایت ماشین‌سازی تبریز را برعهده گرفت.

بیاتلو جوان که در تیم بدون پول ۹۰ عملکرد خوبی داشت بعد از چند بازی حضور روی نیمکت تراکتور به‌عنوان کمک، در حالی به عنوان سرمربی ماشین‌سازی انتخاب شد که از اواسط فصل قبل و بعد از دیدار دوستانه ۹۰ با تراکتور در تبریز و قبل از آغاز لیگ برتر در دوران کرونا، زمزمه‌های انتخابش به عنوان سرمربی فصل آینده (فصل جدید) تراکتور و یا ماشین‌سازی بعد از تمجید زنوزی مالک متمول تبریزی شنیده می‌شد و اکنون بعد از واگذاری سبزپوشان تبریزی به مالک جدید، بیاتلو سرمربی ماشین‌سازان شد.

بیاتلو در ۲ فصل حضور با نماینده ارومیه در لیگ دسته یک، این تیم را از یک تیم انتهای جدولی، به یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر تبدیل کرد و چند هفته به پایان لیگ دسته اول بدلیل مشکلات مالی از هدایت ۹۰ استعفا و به کادر فنی تراکتور تبریز اضافه شد و در نهایت نیز سرمربی سبزپوشان برای فصل جدید انتخاب شد.


خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، انتخاب ایشان را به عنوان سرمربی تیم لیگ برتری ماشین‌سازی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =