خوشحالی ملی‌پوش ایران از بازگشت به شهرش

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی امیدوار است که بتوانند مدال خوشرنگی را برای شهرش یعنی نوشهر،در رقابت‌های لیگ کسب کنند.

روزبه دلاور:دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره حضورش در تیم موج سوران نوشهر به خبرآنلاین گفت: تیم موج سواران سه دوره است که در لیگ برتر حضور دارد با توجه به بسته بودن مرزها به دلیل کرونا مسابقه بین قاره ای برگزار نشد و این بهترین فرصت بود تا برای تیم شهرم بازی کنم. من بعد از ده سال به شهرم برگشتم ، نوشهر شهر کم تجربه ای در لیگ ساحلی نیست این شهر بندری ملی پوشان زیادی را به طور مقطعی در تیم ملی داشته و ریشه در ورزش های ساحلی دارد.

سنگربان شماره یک  تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط موج سواران در لیگ برتر گفت: موج سواران توسط بخش خصوصی اداره می شود و مالک باشگاه به دلیل عشق فرزندش تیمداری می کند! در تیم ما ملی پوشانی مثل امیرحسین اکبری و محمد مرادی حضور دارند و چند بازیکن جوان و آینده دار و با تجربه مثل سینا رحمتی و وحید قلی پور داریم.  ما  از مرحله اول صعود کردیم و برای هفته آینده مرحله بعدی برگزار خواهد شد.امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی مان که صعود به جمع چهار تیم برتر است برسیم و در نهایت مدالی خوشرنگ برای شهر نوشهر کسب کنیم.

حسینی تیم های پارس جنوبی جم و  گلساپوش  یزد را از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می داند. پیمان حسینی در ادامه درباره صحبت هایش درباره شرایط خودش بعد از مصدومیتی که داشت اضافه کرد: مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می آید اما خوشبختانه وضعیت من در حال حاضر خیلی خوب است و خدا رو شکر هیچ مشکلی ندارم.او در پایان در خصوص برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اسفند ماه مقدماتی جام جهانی برگزار می شود و فروردین المپیک ساحلی آسیا را در پیش داریم و برای سال آینده هم انشاالله اگر صعود کنیم جام‌جهانی را در پیش خواهیم داشت.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1429311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =