آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با ۷۰۲ نفر شرکت کننده دراستان سمنان

سید احمد پاکزادیان رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان از شرکت ۷۰۲ نفر در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان رییس مرکز کارشناسان دادگستری استان سمنان خاطرنشان کرد: ۷۰۲ شرکت کننده شامل ۵۸۱ مرد و ۱۰۶ زن در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ با حضور در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در استان سمنان به رقابت خواهند پرداخت.
پاکزادیان گفت: داوطلبان می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور کارت های ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی افزود: این آزمون برای جذب کارشناسان رسمی توسط مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه کشور و تولیت سازمان سنجش مورخ ۲۰ شهریورماه در سمنان ، به مدت ۲ ساعت برگزار می شود.

پاکزادیان در ادامه خاطرنشان کرد: این آزمون ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۹ برگزار می‌شود و مدت زمان پاسخگویی به سوالات ۱۱۰ دقیقه است  و تعداد سوالات رشته‌های فنی مهندسی ۴۵ تست و مدت پاسخگویی برای هر سوال ۲ دقیقه است و تعداد سوالات سایر رشته‌ها ۶۵ تست است و به همراه داشتن کتاب و جزوه برای هیچ یک از رشته ها و  ماشین حساب مجاز نیست.

 رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان سمنان زمان اعلام نتایج آزمون را ۲ ماه بعد از برگزاری آن اعلام کرد و گفت: ظرفیت های اعلام شده در هر رشته فقط پذیرای شرکت کنندگانی است که امتیاز لازم را کسب کنند و  شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون مصاحبه علمی نیز موفق به اخذ نمره قبولی شوند و سپس وارد مرحله کارآموزی شوند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان سمنان رعایت پروتکل های بهداشتی را برای افراد شرکت کننده  الزامی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری این آزمون به دلیل شیوع کرونا در سال ۹۸ به تعویق افتاد و فراخوان برگزاری آزمون سال ۹۹ نیز با لحاظ شرایط کرونایی اعلام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1430606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =