پیشنهاد وسوسه‌انگیز عربستان،امارات و بحرین به محمود عباس درباره توافق با اسرائیل

ایسنا نوشت: یک روزنامه اسرائیلی فاش کرد فلسطین با پیشنهادات اقتصادی وسوسه‌انگیز امارات و عربستان در ازای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

 روزنامه Globes رژیم صهیونیستی در گزارشی فاش کرد: در ماه‌های اخیر مذاکرات محرمانه‌ای میان امارات و عربستان، بحرین و مصر با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و محمد اشتیه، نخست‌وزیر فلسطین صورت گرفت تا رهبری فلسطین با عادی‌سازی روابط با اسرائیل موافقت کند.

این روزنامه نوشت: امارات و عربستان به لغو طرح اسرائیل برای الحاق شهرک‌های کرانه باختری و در عین حال ازسرگیری مذاکرات با اسرائیل وعده دادند. همچنین پیشنهادات مالی وسوسه‌انگیزی به فلسطین دادند.

این روزنامه در ادامه نوشت: به گفته دیپلمات‌های بین المللی مورد حمایت عربستان که در این اقدام مشارکت داشته‌اند، به رهبری فلسطین سرمایه‌گذاری‌های کلان در زیرساخت ها، ایجاد کانال‌های تجاری مستقیم، فروش نفت و گاز با قیمت بسیار پایین، ایجاد مناطق صنعتی پیشرفته، به کار گیری ده‌ها هزار مهندس فلسطینی در شرکت‌های کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) و پیشنهادات دیگری را ارائه کردند. اما فلسطین این پیشنهادات را رد کرد.

امارات اخیرا با نظارت آمریکا به توافق صلحی با رژیم صهیونیستی دست یافت.

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1431568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    فلسطين عاقل تر از بقيه اين كشورها بنظر مي رسد
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    اینا نمیخوان صلح کنن هیچ پیشنهادیم نمیپذیرن میگن بقیه هم به پای ما بسوزن. البته خب پول مفت بهشون میرسه. ولی داره دوره اش تموم میشه
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
    0 0
    اعراب صلح کردن تموم شد رفت. الان دشمن مشترک همه اعراب ایران هست مثل ایران که از سوریه و لبنان اسرائیل رو تهدید میکنه الان اسرائیل هم ایران رو از امارات و بحرین تهدید خواهد کرد
  • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    0 0
    پول همه چیز را حل نخواهد کرد