۳۰ نفر
۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بهترین روش کاشت مو کشف شد!

ریزش مو بروز طاسی سر مشکلاتی را به همراه دارد که بسیاری از افراد از درمان آن عاجز می مانند. هزینه ی کاشت مو، مراقبت های قبل و بعد از آن، رسیدگی به استفاده از داروها بعد از کاشت و یا ترس از ریزش دوباره از عمده موانعی است که موجب انصراف از کاشت مو می شود. اما هراس و نگرانی از کاشت مو راه درستی است که پیش گرفته اید!؟

تا چند سال در حسرت چنگ انداختن به موهای خود و یا با عجله حالت دادن آن می خواهید بمانید؟ با مروری در عکس های قدیمی خود به این واقعیت خواهید رسید که موی پرپشت یکی از موارد مهم در داشتن ظاهری جذاب و جوان است. البته در نظر بگیرید که در دنیای امروز هر چیزی می تواند جنبه ی مد داشته باشد، مثلا یک مرد جوان با سری کاملا بدون مو و عینکی آفتابی از فشن ترین مدل ها است.

چه اشکالی در سر طاس هست!؟

این به میل و حال شما بستگی دارد که از چه مدل مو یا اصلا یک سر بی مو چقدر لذت ببرید و احساس شادمانی کنید. روی صحبت آبادیس بیشتر با افرادی است که در انتخاب بهترین روش کاشت مو مستاصل هستند. اشخاصی که سردرگم بین انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو  از این خیابان به آن خیابان می روند. این امری طبیعی است که با وجود گزینه های فراوان نتوانیم به راحتی انتخاب کنیم. پس در این شرایط بهترین کار، محدود کردن گزینه های روی میز است. سعی کنید با فیلتر کردن مواردی که مهم هستند یک انتخاب خوب داشته باشید.

انتخاب کلینیک کاشت مو با این موارد

  •  یک کلینیک کاشت مو و ابرو موفق از اشتراک گذاری تجربیات متقاضیان برای ارتقا کار خود ترسی ندارد
  •  یک کلینیک کاشت مو عالی رتبه در جلسه ی مشاوره شما را در جریان عواقب و مزایای کاشت می گذارد
  •  یک کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو خوب از کادری حرفه ای و متخصص برخوردار است
  •  یک متخصص کاشت مو قبل از هر چیز اعتماد شما را به عنوان یک انسان جلب می کند
  •  یک کلینیک تخصصی کاشت مو، افراد را بیهوده امیدوار نمی سازد
  •  یک کلینیک حرفه ای کاشت مو پس از جراحی و دوران نقاهت پاسخگوی مراجعین خود خواهد بود

اگر اکثر موارد بالا را در کلینیکی مشاهده کردید، با آسودگی خیال بیشتری اقدام به کاشت مو خواهید کرد

بهترین کاشت مو با روش DHI

این متد به عنوان یکی از آخرین ها در جبران ریزش و کاشت مو است، این کار با قلم چو یو عنوان پزشکی زیبایی DHI  انجام می شود. شکل عمل بدون نیاز به ایجاد جراحت و با ریسک پذیری پایین در انتقال گرافت ها به ناحیه ی کم مو و یا بی مو انجام می شود. این روش از آن نظر پیشنهاد می شود که متناسب برای افراد با طاسی متراکم هستند، تقریبا بدون درد و با دوران نقاهت کوتاهتری همراه است. گرافت ها در این روش با امنیت بالا اما با دقت بیشتر انجام می شود.

              

DHI  تنها روش کاشت مو نیست!

روش های قبل از دی اچ آی مثل FIT  و FUT  هم  طرفداران خود را دارند و در بسیاری از کلینیک ها استفاده می شود. این دو تکنیک از کاشت مو برای افرادی است که حجم ریزش بالایی را تجربه کرده اند و معمولا دچار طاسی قابل توجهی هستند. ناحیه بانک مو که در پشت سر قرار دارد(در صورت پر مو بودن) برای انتقال گرافت ها به جلوی سر از طریق ایجاد یک برش نواری از پشت سر صورت می گیرد. نتیجه ی کاشت مو با این روش ها معمولا موفقیت آمیز است. دوران نقاهت با روش FIT  و FUT  بین یک هفته تا ده روز است، عوارض جراحی و بخیه ممکن است منجر به ایجاد سردرد خفیف و تورم تا دو روز اول بعد از جراحی باشد. بعد از گذشت تقریبا سه هفته هیچ اثری از بخیه، درد و کلافگی نخواهید دید. شاهد رشد موی نازنین خود هستی. جوانه ی مو به شما سلامی دوباره می کند.

به جراحت آلرژی دارید!؟ از PRP  کمک بگیرید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که دچار ریزش مو شدی فصلی شده باشید و این مسئله رنگ نگرانی به خود بگیرد. احتمالا آنزیم، هورمون یا بیماری در خون شما موجب این اختلال است، به هر حال متخصص کاشت مو موظف به انجام آزمایش قبل از هر تشخیصی است. روش پی آر پی بدین گونه است که با دریافت چند سی سی خون از فرد و غلیظ سازی پلاسما، و تزریق آن به فرد، به طور ریشه ای به سلول های مرده حیاتی دیگر می بخشید

مزوتراپی هم برای تو خوب است

این روش هم به صورت اساسی سعی در جلوگیری از ریزش و تقویت پیاز مو را دارد. با تزریق مواد معدنی مغذی برای رشد مو در زیر پوست سر تجربه ی جالبی را رقم بزنید. این روش برای افرادی است که گرفتار ریزش زیاد مو هستند و حجم کمی از طاسی در سر آن ها دیده می شود.

حرف آخر بهترین روش کاشت مو

برای اعلام نتیجه از آنچه که مختصرا در این مقاله توضیح داده شد، به اندکی تامل احتیاج است... این نوشته قصد راهنمایی و ارتباط گیری با افرادی را دارد که در دنیای کاشت مو فعالیت حرفه ای دارند و یا به دنبال راهی برای انجام بهترین درمان و کاشت مو هستند. مطلب برای شما جذاب بود!؟ امیدواریم بتوانیم کمکی کرده باشیم. بهترین روش کاشت مو به ذهنیت شما از زیبایی بستگی دارد. اگر رنج زندگی شما در طاسی سر است، پس در انتخاب یکی از روش ها گزینش شده ی بالا درنگ نکنید. اگر از شرایط ریزش و طاسی خود احساس ناخوشایندی ندارید، آبادیس پیشنهاد می کند که برای اطمینان از سلامت داخلی بدن یک آزمایش بدهید و از زندگی آرام و بدون موی خود لذت ببرید

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1432799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =