راه اندازی سایت دغدغه همه گیر این روزهای صاحبین کسب و کارها

دقیقا همین الان که در حال مطالعه این مطلب هستید افراد زیادی به فکر طراحی و راه اندازی وبسایت برای کسب و کار خود هستند و با این ذهنیت که...

  •  اگر سایت بزنم میتوانم فروشم را تا حد زیادی افزایش دهم
  •  یا داشتن سایت تاثیر زیادی در دیده شدن کسب و کارم خواهد داشت
  •  یا قطعا اگر یک وبسایت مثل دیجی کالا داشته باشم موفقیت من تضمین شده است و من هم میتوانم مثل دیجی کالا رشد چشم گیری داشته باشم و به درآمد میلیاردی برسم.
  •  اگر یک سایت بسازم که در صفحه اول گوگل نمایش داده شود دریایی از مشتریان مشتاق به سایت من هجوم می آورند و بار خودم را بسته ام.

اگر در این لحظه شما دوست عزیز در فکر طراحی و راه اندازی یک وبسایت هستید و یا در حال تحقیق و بررسی برای یافتن یک مجموعه ای خوب و حرفه ای هستید که طراحی سایت شما را انجام دهند٬ دغدغه های شما را به خوبی بفهمند٬ اهداف کسب و کار شما را در نظر بگیرند و در تمام مدت استفاده از سایت٬ همراه شما باشند و به سوالات شما به درستی و با حوصله پاسخ دهند.

و یا اگر فکر میکنید که با راه اندازی سایت کسب و کار شما شاهد رشد فوق العاده ای خواهد بود و داشتن سایت میتواند تاثیر شگرفی بر درآمدزایی و تعداد مشتریانتان داشته باشد این مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید.

در وهله اول باید بدانید که نیاز شما از طراحی سایت دقیقا چیست؟ برای رسیدن به چه هدفی تصمیم به طراحی سایت دارید؟ در قدم اول استراتژی و هدف خود را از طراحی سایت بدانید تا قدم های بعدی آرام آرام مشخص شود.

چون همه یک عدد سایت دارند دلیل نمی شود که شما هم نیازمند سایت باشید!

وقتی هدف مشخص شد٬ موارد بعدی را هم همچون تکه های پازل در کنار هم میچینید تا تصویر واضحی از کسب و کارتان ارائه دهید از جمله اینکه :

  •  مخاطبان شما چه کسانی هستند
  •  چه نوع محتوایی برای آن ها مناسب است
  •  با چه لحن و ادبیاتی باید برایشان محتوا تولید شود

وقتی شما با این رویکرد به طراحی سایت خود بپردازید خروجی کار شما و بازخوردی که از آن میگیرید بسیار قابل قبول و نتیجه بخش است.

قدم بعدی باید برای طراحی سایت خود به دنبال مجموعه ای باشید که متناسب با جوزه کاری شما و نیاز و سلیقه ای که دارید در ابتدا سوال های درستی از شما بپرسند٬ صبورانه اطلاعات شما و نیازتان را بررسی کنند و در نهایت بهترین پیشنهاد را که با شرایط٬ بودجه و درخواست شما همخوانی دارد به شما بدهند.

مجموعه هایی که صرفا مدعی این هستند که ما برندیم و متفاوتیم و هزینه هایی نامعقول میلیونی میگیرند و نگاه از بالا به پایین به مشتری دارند و برای همه مشتریان یک نسخه واحد می پیچند و حوصله پاسخگویی ندارند در ادامه مسیر جدای از اینکه مبلغ نامعقول بالایی از شما گرفته اند شما را به درستی همراهی نمیکنند و شما میمانید و سایتی که نمیدانید با آن چه کنید!

ما در وبزی با توجه به درخواست و نیاز شما بهترین راهکار خدمتتان ارائه می دهیم و شما حتی میتوانید در این پلتفرم جذاب و منعطف بصورت تستی و رایگان به مدت ۱۴ روز کار کنید و با ویرایشگر وبزی آشنا شوید و در نهایت سایتتان را یا خودتان و یا تیم طراحان متخصص وبزی برایتان راه اندازی کنند.

وبزی یک سایت ساز و فروشگاه ساز منعطف و جذاب است که به شما این امکان را می دهد که هر مدل سایتی که دوست دارید و با هر موضوعی که مورد نیازتان است بسازید.

شما در بخش ویرایشگر وبزی بدون اینکه نیاز به دانش طراحی سایت و کد نویسی داشته باشید میتوانید هر متن و محتوا و ویدیویی را در بخش های مختلف سایت قرار داده و سایتتون را طراحی کنید و مطابق میل و سلیقه تان بسازید.

در بخش قالب ها شما بیش از ۵۰ عدد قالب دارید که به شما این امکان را میدهد متناسب با حوزه فعالیتتان به ویرایش و تغییر این قالبها پرداخته و یک سایت حرفه ای و مناسب داشته باشید.

در بخش راهنمای سایت تعدادی فیلم آموزشی قرار گرفته که شما را با تمام بخش های ویرایشگر آشنا میکند و راهنمای شما برای ساخت معماری و ساختار سایتتان است.

از نظر زیرساختی برای سایت هایی که با وبزی ساخته میشوند از بهترین سرور موجو که سرورهای نسل ۱۰ هستند استفاده شده و هاست اختصاصی در اختیار کاربرها قرار می گیرد که همین موضوع سرعت و امنیت سایت و در دسترس بودن  که سه موضوع بسیار حیاتی است را تضمین می کند.

از دسترس خارج شدن مشکل بسیار بدی است که بر رتبه سایت شما تاثیر منفی میگذارد ما در وبزی با حساسیت بالایی در ارائه خدمات با کیفیت داریم تا داشتن سایت برای شما تبدیل به تجربه وحشتناک و نگران کننده نشود بلکه با آسودگی خیال از خدمات وبزی استفاده کنید و تمرکز اصلی خود رو برای گسترش و توسعه کسب و کارتان بگذارید.

میتوانید در این تایم ۱۴ روزه تستی با فضای وبزی و امکانات بی نظیری که در اختیارتان قرار می دهد آشنا شوید و خودتون به جذابیت های ساخت سایت با وبزی پی ببرید.

جدای از این موارد شما هر آنچه که یک سایت حرفه ای برای تعامل بهتر و عملکرد دقیق تر نیاز دارد داخل پکیج های وبزی دارید در قسمت تعرفه طراحی سایت با وبزی شما دو بخش متفاوت میبینید.

 بخش سایت ساز:

پکیج های این قسمت برای کسانی است که سایت محتوا محور میخواهند و برای معرفی شرکت٬ مجموعه و یا محصولات خود نیاز به راه اندازی سایت دارند و یا سایت اموزشی٬ خبری و ... میخواهند.

 بخش فروشگاه ساز:

پکیج های این قسمت برای کسانی است که محصول برای فروش دارد٬ باید درگاه پرداخت داخل سایت داشته باشند و ساختار و دسته بندی محصولات باید به درستی داخل سایت قرار بگیرد مناسب میباشد.

سایتهایی که ساختار و امکانات سایت فروشگاهی را نیاز دارند باید از پکیج های این بخش انتخاب کنند.

راه اندازی سایت با وبزی چندین مزیت برای شما دارد:

۱.شما یک پکیج کامل دریافت میکنید که شامل هاست با کیفیت و دامنه٬ دسترسی به یک پنل مدیریتی جامع و ساده و کاربرپسند٬ امکان ایجاد هر گونه تغییرات در ویرایشگر منعطف وبزی و پشتیبانی بسیار حرفه ای دارد.

۲.مهم ترین تمایز وبزی داشتن فضای ویرایش عالی برای دیزاین و طراحی است٬ شما بهترین و خلاقانه ترین طرح ها را که در سایر روش های طراحی سایت با کدنویسی و تکنیک های خاص طراحی امکان پذیر است با وبزی به سادگی میتوانید اجرایی کنید.

به طرز غیر قابل باوری شما در وبزی امکان پیاده کردن خلاقیت در طراحی سایتتان را دارید!

۳.مزیت دیگر تیم وبزی داشتن پشتیبانی بسیار عالی است٬ تیم پشتیبانی شما را در تمام فرایند کارتان برای پاسخگویی به سوالات و تغییراتی که نیاز دارید راهنمایی و همراهی میکند تا بتوانید کارهای سایتتان را به راحتی و بدون اتلاف وقت پیش ببرید.

۴.تمام امکانات مکورد نیاز برای یک سایت حرفه ای از جمله داشتن چت آنلاین٬ اتصال به سیستم ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ٬ ایجاد کد تخفیف٬ امکان مقایسه محصولات٬ و... و. که در روشهای دیگر برای شما زمان بر و هزنیه بر است در وبزی بصورت یکپارچه در اختیارتان قرار میگیرد تا شما برای هر کدام اینها مجبور به اتلاف زمان و پرداخت هزینه اضافی  نباشید.

اینها بخشی از مزایای استفاده از برترین سایت ساز و فروشگاه ساز ایران است که با هدف سهولت کار برای شما و صرفه جویی در زمان و هزینه و طی سالها تجربه همکاری با هزاران کاربر ایجاد شده است.

وبزی با بیش از ۲ سال تجربه و راه اندازی بیش از ۲۰۰۰ سایت برای کسب و کارهای مختلف بهترین سایتی را که میخواهید حتی فراتر از تصورتان راه اندازی میکند تا مطلوب ترین و شیرین ترین تجربه ساخت سایت را با ما داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت وبزی مراجعه بفرمایید.

www.webzi.ir

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1435561