ارسال ۶۰۰ اثر به دومین کنگره شعر محرم در تبریز

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از ارسال ۶۰۰ اثر به دبیرخانه دومین کنگره شعر محرم در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حامد شب‌خیز از روند برگزاری و ارسال آثار به این رویداد خبر داد و گفت: اگر چه دومین کنگره شعر محرم مختص استان های شمالغرب کشور بوده اما مورد استقبال شاعران استان های کردستان ،تهران ، همدان، قم و گیلان قرار گرفته و آنان نیز اثرهای خود را به دبیرخانه تحویل داده اند.
شب خیر با بیان اینکه تمدید ارسال آثار به دومین کنگره شعر محرم پایان یافته است، ادامه داد: آثار شعرا جهت داوری به داوران ارائه شده و بعد از اتمام داوری نفرات برتر نیز اعلام و طی مراسمی که نحوه برگزاری متعاقبا اعلام خواهد شد از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی در خصوص آثار دریافتی توضیح داد: ۶۰۰ اثر در حوزه مسائل روز جهان اسلام با توجه به اصل کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا، ارزش‌های انقلاب اسلامی، افزایش روحیه استکبار ستیزی، جبهه جهانی مستضعفان، مقاومت شیعیان در (یمن، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بحرین، سوریه)، وحدت در پرتو ولایت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم، مجاهدت‌های مدافعان سلامت و کمک‌های مومنانه، برجسته سازی حماسه اربعین و روحیه حماسی با وقایع و رویدادهای عاشورایی از ۱۷۰ شاعر به دبیرخانه دومین کنگره شعر محرم ارسال شده است.
شب خیز ضمن  تشکر از کلیه دست اندرکاران از جمله تمامی نهادها و ارگان‌ها ، خبرگزاری‌ها، سایت زبده الاشعار و اشخاص و اساتید محترمی همچون استاد جلال محمدی و ... خاطر نشان کرد: کنگره شعر محرم به همت سازمان بسیج هنرمندان استان آذربایجان شرقی و با حمایت ادارات و مراکز فرهنگی و هنری استان کلید خورده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1437471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =