آموزش راهبری قطار برقی توسط دستگاه سیمولاتور در تبریز

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه اعلام کرد: پس از رایزنی با شورای عالی ترافیک وزارت کشور و اخذ مجوز رسمی به زودی دوره راهبری قطاربرقی توسط دستگاه سیمولاتور متروی تبریز زیر نظر اساتید مجرب به راهبران جدید آموزش داده می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بهرام فرهخت از آموزش دوره راهبری قطار برقی توسط این مجموعه خبرداد و گفت: سیمولاتور، دستگاه شبیه ساز آموزش راهبری با هدف کاهش زمان کسب تجربه، آموزش اولیه، افزایش مهارت ها با هزینه کم و بهره برداری مطلوب برای حذف فضای واقعی مخاطره آمیز است.

فرهخت افزود: از جمله مزایای دیگر به کارگیری این دستگاه، علاوه بر سنجش مهارت راهبری قطار و صدور گواهینامه معتبر راهبری، می توان به ارتقای دانش و آگاهی راهبران از حوادث ریلی و نقص های فنی قطار و خطوط اشاره کرد، دستگاه سیمولاتور در قالب قرارداد ۳۱۵ واگن بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با شرکت پوژن، خریداری شده و در مرکز آموزش شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه واقع در پایانه لاله خط یک، نصب و راه اندازی شده است.

به گفته وی، از این سیستم، تنها در دو شهر تهران و تبریز موجود بوده و برای آموزش راهبران سایر قطارشهری های کشور، این بستر را فراهم می سازد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =