AFC عمدی ما را حذف کرد تا کار دیگر تیم‌ها آسان شود!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی الهلال عربستان در جدید مصاحبه اتهام بزرگی به کنفدراسیون فوتبال آسیا زد و حذف خودشان در لیگ قهرمانان را عمدی دانست.

زارفان لوچسکیو، سرمربی الهلال در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد همچنان از کنار گذاشتن تیم از لیگ قهرمانان آسیا 2020 ناراحت است و اشاره کرد AFC عمدا الهلال را حذف کرد تا تیک های دیگر کارشان راحت شود.

لوچسکیو در مصاحبه خود، گفت: تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار نرفت بلکه ما را از این رقابت ها کنار گذاشتند درحالیکه صدرنشین گروهمان بودیم. برخی ها با این کار خواستند تا راه برای تیم های دیگر باز شود و کارشان در ادامه مسابقات راحت شود.

وی افزود: ما به عنوان صدرنشین به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردیم و زمان کافی برای برگزاری ادامه مسابقات وجود داشت. در آن طرف در منطقه شرف تیم های چین، استرالیا و ژاپن هنوز هیچ بازی انجام ندادند. آنچه که برای ما اتفاق افتاد ظلم بزرگی بود و عمدا ما را کنار گذاشتند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا الهلال را در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل شباب الاهلی دبی به دلیل نرسیدن تعداد بازیکنان به حدنصاب مسابقه از این رقابت ها کنار گذاشت. 25 بازیکن الهلال در آن زمان به کرونا مبتلا شده بودند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1440829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    23 94
    بزرگترین تیم غرب آسیا همین الهلال است که باید لنگی ها را ۴تایی می کرد و به خانه می فرستاد.
    • سعید پرسپولیسی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      61 4
      شما با بادران کل کل کن به فینالیست واقعی آسیا کاری نداشته باش.
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      52 9
      شماها لطفا سکوت که اگه شانس نمیآورددیداصلا صعود نمیکردید ،یکی نیومد تیم چهارم گروه با ی بازی با تیم دوم الاهلی برد آخرشم که هیییچ
  • علی IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    28 65
    اگه الهلال بود لنگ تا یک چهارم هم نمی‌رفت. چه بسا فینال
    • ایرانی JP ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      6 0
      اوَّلَندش که چه بسا!!! نه و چه برسه...، دوماً: تو و امثال تو خودتون رو ایرانی و وطن پرست با غیرت میدونین! اونوقت ناراحت از اینید که چرا بجای تیم وطنی با لباس آبی، یه تیم دیگه وطنی حالا قرمز هم نه مثلاً زرد یا ...، به فینال رفته؟!!! یه خورده بزرگ شید و یه ذره هم غیرت و ... رو هم چاشنیِ اون بزرگی تون!
  • M IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
    53 13
    کیسه کش محترم برو از پاختاکور بباز کسی اذیتتون کرد بگو(ارتش سرخ) بیاد با بازیکنای تعویضی سوراخشون کنه عرضه داشتید پلیس عراقو میبردید هه خوشم میاد حرصت دراومده نگران نباش (ارتش سرخ) پشتتونه بشرطی که کیسه کشای قدیم باشید خخخخ ما السد قویترین تیم اسیا غربو بردیم بقیه چه عددین والا
    • پرسپولیس IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      7 0
      خخخخخخخ استقلالیای عزیز به سرورشون پرسپولیس می بالند و افتخار میکنن :)))
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      0 6
      اگر پرسپولیس مثل سه تیم دیگه بدون بازیکنای جدید با ترکیب لیگ میرفتن برا اسیا باز هم میرفت فینال؟؟؟ البته با خوش شانسی که جلو النصر آورد و چند گل نخورد، دوست من بدون اغراق فوتبال باشگاهی ایران درجه دو آسیاست و در شرایط برابر یارای رقابت با تیم‌های حرفه ای و متمول رو نداره. تا وقتی خصوصی سازی نشه نتایج تک جرقه هایی خواهد بود، مثل 3 بار قهرمانی استقلال در آسیا و یکبار پاس. بازیکنای با انگیزه جدید پرسپولیس تیم رو تا فینال بردن نه.....
    • Sh.op IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
      17 0
      ولشون کن داداش، گناه دارن چقد میخوای حرصشون بدی
    • AU ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      7 0
      "اگر پرسپولیس مثل سه تیم دیگه بدون بازیکنای جدید با ترکیب لیگ میرفتن برا اسیا باز هم میرفت فینال؟؟؟" پاسخ: همین دو سال پیش با پنجره بسته رفت فینال.