۰ نفر
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
مدارس همدان تا ۲۷ مهرماه تعطیل است

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: بر اساس اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا استان، همه مدارس شهری و روستایی مناطق و نواحی ۱۹گانه تا ٢۷ مهرماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمد سهرابی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: بر این اساس عوامل اجرایی، دانش‌آموزان و معلمان در محیط آموزشگاه حضور نخواهند داشت و فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم شامل پیش دبستانی ها، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان خارجه استان نیز می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ کلاس‌های حضوری برای دانش آموزان در مدارس همچون گذشته تشکیل می‌شود و دانش‌آموزانی که در کلاس درس حاضر نمی‌شوند از آموزش های شبکه شاد و یا تلویزیون بهره می‌برند.

رئیس اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در خصوص وضعیت برگزاری کلاس مدارس به شکل حضوری تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا هستیم، گفت: آمار دانش آموزان مبتلا به کرونا باید توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاع رسانی شود.

لازم به ذکر است، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، بیش از ۲۹۶ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان همدان به تحصیل اشتغال دارند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =