تداوم شرایط فعلی صنعتگران را با مشکل جدی مواد اولیه روبرو می کند/ با کاهش صادرات و واردات روبرو هستیم

رئیس اتاق بازرگانی یزد با بیان اینکه تداوم شرایط فعلی صنعت گران را با مشکل جدی مواد اولیه روبرو می کند، گفت: با کاهش صادرات و واردات روبرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا قمی در نشست بررسی مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان استان یزد که با حضور، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، رئیس کمیسیون امور اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد اظهار داشت: یزد ظرفیت های بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف اقتصادی کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز صنعت گران و تولیدکنندگان یزد با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده اند گفت: حرکت و فعالیت در عرصه اقتصاد کشور که این روزها با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده، ایثار بسیار بزرگی است.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم اقتصادی، بحث تجارت خارجی چه واردات و چه صادرات است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
قمی گفت: در پنج ماهه نخست امسال با کاهش صادرات و واردات روبرو بودیم و نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم قابل توجهی کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: انتظار داریم همانگونه که قوه قضائیه به طور جد نسبت به رفع مشکلات صنعت گران ورود کرده و تاکنون جلسات مختلفی در این زمینه برای بررسی مشکلات و رفع آن تشکیل شده، نمایندگان مجلس هم درخواست داریم که در این شرایط ورود کرده و به ویژه در بحث بورس و تامین مواد اولیه توجه ویژه ای داشته باشند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان یزد باین کرد: اگر به همین صورت ادامه دهیم در سه ماهه پایان سال به شدت با مشکل در زمینه مواد اولیه روبرو می شویم و باید حتما برنامه ریزی دقیق و جامعی در این حوزه داشته باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1443562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =