برابری خیابانها و معابر شهری با روستاها

«اردشیر دریکوندی» عضو شورای شهر خرم آباد در یکصد و بیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر، گفت: در شورا و شهرداری فقط حرف نزنیم و به برگزاری جلسات بسنده نکنیم و کاری کنیم که از این به بعد شرمنده مردم نشویم.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان،  «اردشیر دریکوندی»  با اشاره به وضعیت بسیار نامطلوب فضای سبز شهر خرم آباد و انعکاس آن در فضای مجازی، اظهار کرد: وضعیت بسیار بد فضای سبز شهر خرم آباد باعث  گلایه و انتقادات مردم نسبت به این موضوع شده و حتی معتقدند که با ارفاق می توان این فضا را "زرد" نامید.

دریکوندی اظهار کرد: به وجود آمدن این شرایط و وضعیت باعث تاسف است زیرا همین مهم باعث شده تا مورد تمسخر قرار بگیریم ؛ بی خیال شده ایم تا شهر خرم آباد سر سبز و زیبا این چنین به زردی و ... تبدیل شود.

این عضو شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: انتظار داریم تا کارشناسی انتخاب و مشخص شود تا میزان خسارت وارد شده به فضای سبز را تعیین و برآورد نماید و افراد خاطی به دستگاه قضایی معرفی شوند تا میزان خسارت و زیان وارد شده را جبران نمایند.

دریکوندی در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت بد آسفالت در سطح شهر اشاره و گفت: خیابانها و معابر شهری در برخی جاها با روستاها برابری می کند و روز به روز هم این وضعیت بدتر می شود و قطعا در فصل باران هم قطعا اتفاقات بسیار بدتری رخ می دهد.

وی ادامه داد: در بحث مناطق حاشیه ای در بحث آسفالت کارهای خوبی صورت گرفته اما با توجه به اینکه از کارخانه آسفالت شهرداری و ظرفیت آن به خوبی استفاده نمی کنیم متاسفانه تولید آسفالتش به حداقل رسیده است اگر مدیریت داشته باشیم قطعا این کارخانه می تواند یک منبع درآمد خوب برای شهرداری باشد.

دریکوندی تصریح کرد: اگر خراب است تعمیر شود و اگر درست است و مشکلی ندارد پس به درستی و با برنامه از آن استفاده شود

این عضو شورای شهر خرم آباد همچنین به مشکلات بی شمار در حوزه خدمات شهری،  تنظیف، پاکسازی جداول و معابر و... نیز اشاره کرد.

دریکوندی عنوان کرد: بحث برون سپاری نیز جاهایی مثل هتل شهرداری به فراموشی سپرده شده است و در مورد شورای دوره پنجم افتخارمان داشتن برنامه ۵ ساله بود که همین موضوع هم متاسفانه به فراموشی سپرده شده است و همین باعث روزمرگی شورا و شهرداری شده است و باید جبران شود.

وی بیان کرد: در بحث سد معبر، صنوف آلاینده و تردد در سطح شهر با مشکلات زیادی مواجه هستیم بحث مهار آب های سطحی، طرح هایی آماده شد، کانال هایی نیز در مناطق آسیب خیز نیز ایجاد شد و خرده کارهایی هم که بلاتکلیف رها شده اند و در صورتی که به اتمام آن درصد بالای کاری هم که انجام شده به تدریج هدر می رود و هر چه به فصل بارندگی نیز نزدیک می شویم مشکلات بیشتر می شود

دریکوندی اظهار کرد: وضعیت موجود شهر خرم آباد که به دست ما سپرده شده است متاسفانه نه تنها نتوانستیم از آن نگهداری کنیم بلکه باید بگوییم که حتی وضعیت را بدتر هم نموده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =