۴میلیارد تسهیلات کرونا به باشگاه‌های آسیب‌دیده پرداخت شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای کمک به باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده در اثر کرونا امسال ۴میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان تسهیلات به آسیب دیدگان این بخش پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: در راستای کمک به آسیب دیدگان باشگاههای ورزشی در اثر کرونا امسال ۴میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان تسهیلات به آسیب دیدگان این بخش پرداخت شد.
علایی مقدم با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا در عرصه‌های ورزشی اظهارکرد: ویروس کرونا در عر صه های مختلف مشکلات زیادی ایجاد کرده و در بخش های ورزشی هم با چالش های زیادی روبرو شده ایم.
او بیان کرد: با تعطیل شدن برخی مسابقات ورزشی و نیمه فعال شدن باشگاه ها متاسفانه اقتصاد ورزش هم دچار آسیب شد و بسیاری از باشگاه داران هم با چالش های جدی مواجه شدند.
علایی مقدم تصریح کرد: دولت علیرغم محدودیت های مالی خود تلاش کرده است کمک آسیب دیدگان باشد و با اختصاص تسهیلات ویژه برای کسانی که در عرصه های اقتصادی زیان دیده اند توانسته بخشی از دغدغه ها را برطرف کند.
او یادآورشد: در سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۱۳۱میلیون تومان تسهیلات به صاحبان باشگاه های ورزشی و فعالان این عرصه که به دلیل کرونا مجبور به تعطیل کردن فعالیت های ورزشی خود شده اند پرداخت شده است.
علایی مقدم یادآور شد: این تسهیلات به بیش از ۱۰۰نفر از افراد داده شده و مدارک تعداد زیادی از متقاضیان آسیب دیده دیگر هم به بانک عامل ارسال شده که به این افراد نیز حدود شش میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می شود.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی را تحت تاثیر قرار داده و بیشتر مسابقات ما تعطیل شده اما انتظار داریم شهروندان ورزش در خانه و ورزش در فضای باز را جدی بگیرند تا سلامت آنها در زمان ماندن در خانه تضمین شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1448673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =