۰ نفر
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
تداوم زیبا سازی منظر شبانه اردبیل

شهردار اردبیل با بیان اینکه یکی از راهکارهای زیباسازی و ایجاد هویت در شهرها استفاده از نورپردازی شبانه است تصریح کرد : زیبا سازی منظر شبانه اردبیل ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل حمید لطف اللهیان در خصوص اجرای عملیات نورپردازی در سطح شهر اردبیل تصریح کرد : حیات شبانه تبدیل به قسمتی اززندگی شهری به ویژه درکلانشهرها شده و بسیاری از زیبایی‌های بصری در ساعات شب با استفاده از نورپردازی‌های شهری به جاذبه‌های ارزشمند چه در مراکز شهری و چه در نواحی تاریخی شهرها تبدیل شده و بنابراین زندگی شبانه پویا و سرزنده در مراکز شهری یکی از ویژگی‌های بارز شهرهای موفق محسوب می شود.

وی افزود: برای ارتقای نشاط اجتماعی در ایام مختلف خصوصا در فصل پاییز که رنگ های مختلف طبیعت نیز به آن اضافه می شود لذا انجام نورپردازی های شهری می تواند در ارتقای نشاط و سرزندگی شهری موثر واقع شود.
شهردار اردبیل تصریح کرد: مجموعه شهرداری در غالب مناطق اردبیل اقدام به نورپردازی های مختلف نموده و همچنین ورودی شهرها نیز جهت ارتقای سرزندگی شهری مورد توجه قرار گرفته و مزین به نورپردازی شده است.
لطف اللهیان ادامه داد: نورپردازی شهری در کنار کارهای عمرانی که توسط شهرداری در حال انجام است مورد توجه ویژه است و افزایش المان های زیبای نوری با همفکری کارشناسان برای ارتقای سلامت روحی شهروندان در دستور کار است.
شهردار اردبیل عنوان کرد: نورپردازی های ورودیهای شهر، خیابان آذربایجان، خیابان فلسطین چهارراه امام تا ایستگاه سرعین خیابان برادران شهید نوعی اقدم انجام شده و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =