فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد

سید محمد رضا هاشمی ، استاندار سمنان با صدور ابلاغی " فرج اله شوشتری " را بعنوان " سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان " منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان در ابلاغ شوشتری آمده است :

جناب آقای فرج اله شوشتری

سلام علیکم ؛

نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جناب عالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان " سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی " منصوب می‌شوید

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولیعصر عج و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری مدزلله العالی و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی با تاکید بر شاخص‌های ، عدالت محوری ، انقلاب یگری ، مردمداری ، پاکدستی، فساد ستیزی ، قانون مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

سید محمدرضا هاشمی

گفتنی است فرج اله شوشتری ؛ فرزند سردار رشید اسلام شهید نور علی شوشتری ( شهید وحدت) ، متولد اردیبهشت ماه ۱۳۵۶ ، اهل خراسان و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مسائل ایران است و تا کنون مسئولیت هایی همچون :

- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خراسان رضوی

- عضو هیئت مدیره تامین سرمایه بانک مسکن

-رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی و... را عهده دار بوده است .‌

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان خلاصه سخنان جمعی از مسئولین در مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به شرح زیر می باشد

***استاندار سمنان : همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام مولفه های موفقیت استان سمنان است

استاندار سمنان گفت: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت های بسیاری بدست آمد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در محل سالن جلسات غدیر استانداری گفت: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیاء واحد های راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیاء واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاورد های بدست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

وی افزود: در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

هاشمی ادامه داد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری جزو استان های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد.

استاندار سمنان بیان داشت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می شود.

هاشمی گفت: امروز انشالله از وجود آقای فرج الله شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری، از مدیران موفق، متخصص، متدین، مخلص و متواضع در استان سمنان بهره مند خواهیم شد.

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: از تلاش ها و همراهی های آقای ریواده، در مسند معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تقدیر و تشکر کرده و برای آقای شوشتری، فرزند شهید والامقام شوشتری در این مسئولیت آرزوی توفیق دارم.

استاندار سمنان در پایان گفت: تلاش برای تحقق شعار سال، حفظ امنیت و وحدت استان، پیگیری مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن، برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان، تحقق سیاست ها و برنامه ها در حوزه جوانی جمعیت و سایر موارد از جمله مقوله هایی است که باید در حوزه معاونت سیاسی به صورت جد در دستور کار باشد

***احمد یواده، معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

مردم استان سمنان مردمی ولایتمدار، دیندار و عالم پرور هستند.

- از تمامی همکاران، فرمانداران، بخشداران، معاونین سیاسی فرماندار، کارشناسان و تمامی عزیزان که در طول مدت حضور در این مسند با بنده همراهی داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

-مسائل حوزه معاونت سیاسی استانداری با شعار وحدت، همدلی، انسجام، رفاقت و صمیمیت پیگیری و اجرایی شد.

-از تمامی عزیزان بویژه مهندس هاشمی، استاندار سمنان از مدیران در تراز انقلاب اسلامی که شرایط این خدمت را برای بنده فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

-مردم استان سمنان مردمی ولایتمدار، دیندار و عالم پرور هستند.

-فرصت های زیادی در استان سمنان وجود دارد، انشالله تمامی همکاران این همراهی را با قدرت بیشتر با آقای شوشتری تداوم دهند.

***شوشتری ، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

-از حُسن نظر مهندس هاشمی، استاندار سمنان بواسطه محول نمودن این مسئولیت تقدیر و تشکر میکنم.

-بنده برای خدمت به مردم در هر مسند و مسئولیتی، بخصوص زمانی که در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حضور یافتم اظهار شعف و خوشحالی داشته و دارم.

-بسیار خرسندم که در دولت مردمی جناب آقای رئیسی مقام والای خدمتگزاری برای مردم ایران اسلامی بویژه مردم خوب استان سمنان نصیب بنده شده است.

- یاد و خاطره شهید گرانقدر و والامقام، علی عربی را گرامی می دارم و امید دارم بتوانم در سرزمین این شهید والامقام خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

- ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم، انشالله شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مَدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

- مسیر روشنی که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تایید رئیس جمهور قرار گرفت را انشالله با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های استاندار سمنان پر قدرت تر ادامه خواهیم داد.

-هر کجا که ما بر مبنای توانمندی های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت های بسیار مطلوبی بودیم.

- انشالله در این مسیر بر شبکه های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل های مردمی به پیش خواهیم رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1900641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =