اداره کل صمت استان عنوان اقدام برجسته در تحقق شعار سال را کسب کرد

اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در بین دستگاه های برتر هجدهمین جشنواره شهیدرجایی استان سمنان به عنوان دستگاه برتر و اقدام برجسته در تحقق شعار سال ، مهار تورم و رشد تولید معرفی و از مدیرکل این دستگاه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، همزمان با اولین روز از هفته دولت، در مراسمی با حضور استاندار سمنان، معاونین استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، انتظامی و امنیتی استان، از مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان به عنوان دستگاه برتر استان در هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان و اقدام برجسته در تحقق شعار سال تجلیل شد.

محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان در این مراسم با اهداء تندیس جشنواره و لوح یادبود به یادگار احمدی، مدیرکل صمت استان ، از فعالیت ها و اقدامات این دستگاه در بخش های مختلف تقدیر کرد.

استاندار سمنان در لوح یادبودی خطاب به مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان آورده است:

خدمت به مردم شریف ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی ، نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام با تجلی ارزش های بزرگ دینی و انقلابی به یادگار نهاده اند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و بر اساس بررسی ها و ارزیابی های ستاد جشنواره شهید رجایی استان ، عنوان اقدام برجسته در تحقق شعار سال معار تورم و رشد تولید شده اید، از زحمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و تمام همکاران خدوم آن دستگاه در کوشش برای اعتلای کشور ، اهتمام بر تحقق سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) با اهتمام به سیاست ها و برنامه های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی ، قدردانی می نمائیم.

توفیق روز افزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم. سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =