استاندار سمنان: شهرداری ها نسبت به پرداخت مطالبات سازمان همیاری اقدام کنند

استاندار سمنان گفت: شهرداری های استان نسبت به پرداخت مطالبات و معوقات خود به سازمان همیاری شهرداری های استان در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان؛ آشناگر، استاندار سمنان  در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری های استان سمنان با بیان اینکه به واقع سرمایه، درآمد و سودهای حاصله سازمان همیاری شهرداری های استان، به نوعی متعلق به خود شهرداری هاست، گفت: شهرداری های استان باید نسبت به پرداخت مطالبات و معوقات سازمان همیاری در اسرع وقت اقدام نمایند و در این زمینه مساعدت ویژه ای داشته باشند تا در آینده نیز شاهد سودآوری این سازمان برای استان و شهرداری ها باشیم.
وی با تقدیر از اقدامات مناسب صورت‌ گرفته طی ۲ سال اخیر در سازمان همیاری شهرداری های استان، تصریح کرد: طی دو سال گذشته اقدامات موثری در راستای سودآوری و افزایش سرمایه این سازمان صورت گرفته که جا دارد از مدیرعامل و مجموعه کارکنان این سازمان تقدیر و تشکر کنم؛ اما نیاز است تا این تلاشها تداوم داشته باشد تا آثار اقدامات گذشته صورت گرفته این سازمان در سالهای قبل تر ، ساماندهی شود.
آشناگر در ادامه تاکید کرد: سازمان همیاری نیاز است تا در یک چارچوب مدون، دقیق، جامع، منسجم و منظم نسبت به قبول پیمانکاری طرح های عمرانی و مدیریت امور شهری شهرداری های استان اقدام کند تا بتوانیم در آینده شاهد رشد بیش از پیش این مجموعه باشیم.
استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: تجدید ارزیابی اموال و سرمایه سازمان همیاری شهرداری های استان به صورت ویژه در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد چرا که این تجدید ارزیابی مبنای سودهای قابل شناسایی در آینده خواهد بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =