فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج متوقف شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج و کلاس ها وآزمون های آئین نامه راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی متوقف شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز ؛ سرهنگ »غلامعلی شرق» در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مبارزه با کرونا استان و برابر اعلام پلیس راهور ناجا از روز شنبه یکم آذر ماه سال جاری، مرکز تعویض پلاک استان البرز تا اطلاع بعدی تعطیل است.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: کلیه کلاس های آموزش آئین نامه و فنی در سطوح مختلف نیز برابر تصمیم ستاد مقابله با کرونا کشور در آموزشگاه‌های رانندگی تا اطلاع بعدی و فراهم شدن شرایط ایمنی لازم تعطیل است و فقط آزمون های عملی رانندگی با رعایت پروتکل های بهداشتی به قوت خود در آموزشگاه ها انجام می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان، با بیان این که هرگونه تغییر در اجرای طرح‌های ترافیکی و اطلاعیه‌های مرتبط در این زمینه از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد، از شهروندان خواست، به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مسافرت های غیر ضرروی خودداری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =