قیمت خرید مبلمان، چه چیزهایی تعیین کننده هستند؟

شاید اغراق نباشد اگر که بگوییم مبلمان در طی روز در میان سایر لوازم موجود در منزل، بیشترین استفاده را دارند.

به همین دلیل هم هست که برای خرید مبلمان باید دقت بالایی به کار برد تا در نهایت بتوان محصولی را خریداری کرد که سالیان سال به خوبی و با همان کیفیت قبلی مورد استفاده قرار بگیرد. طبیعی است که قیمت خرید مبلمان در انتخاب و خرید آنها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت، بنابراین در این مطلب با شما هستیم تا با همراهی برند مبلمان مبلیران، شما را قیمت خرید مبل راحتی و کلاسیک و ملاک های تاثیرگذار در آنها آشنا کنیم.

قیمت خرید مبل کلاسیک

از آنجایی که مبلمان کلاسیک در میان خانواده های ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است مبلمان مبلیران با ایجاد تنوع بسیار زیاد در انواع مبلمان کلاسیک، دست شما را برای انتخاب مبل کلاسیک مورد نظرتان باز می گذارد. مبل کلاسیک که در بسیاری از شرایط با عنوان مبل استیل نیز شناخته می شود ظاهر لوکس تر و پرزرق و برق تری دارد و به همین دلیل هم معمولا در فضاهایی همچون دکوراسیون پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع از مبلمان به دلیل ظاهر ظریف کاری شده ای که دارد معمولا قیمت بالاتری نسبت به سایر مبلمان دارد. برای مثال با دقت در بدنه انواع مبلمان استیل متوجه می شوید که این نوع از مبلمان با برخورداری از منبت کاری هایی ظریف در دسته ها، پایه، پشتی و... می توانند به عنوان ظریف ترین مبلمان شناخته شوند. به همین دلیل هم هست که قیمت مبل کلاسیک نسبت به مبل مدرن بالاتر خواهد بود.

به خاطر داشته باشید که ظرافت طراحی این نوع از مبلمان با ابعاد آنها ارتباطی ندارد، چرا که معمولا مبلمان کلاسیک و استیل دارای پشتی های بلند، دسته های بزرگ و بلند و... هستند و به همین دلیل نیز برای خانه ها و نشیمن های کوچک مناسب نخواهند بود.

قیمت خرید مبل کلاسیک در مبلیران با توجه به متریال به کار رفته و همین طور طراحی مبلمان می تواند از تنوع بالایی برخوردار باشد. شما باید به دنبال مبلمانی باشید که از چوب های باکیفیت و مستحکمی ساخته شده باشند. معمولا چوب راش یکی از بهترین چوب های مورد استفاده در انواع مبلمان است، اما در کنار این نیز سایر متریال هایی همجون چوب گردو و... هم در ساخت انواع مبلمان منزل به کار گرفته می شوند.

به خاطر داشته باشید که پارچه به کار رفته در طراحی و ساخت مبلمان کلاسیک نیز در قیمت این نوع از مبلمان تاثیر بسیار زیادی دارند. معمول پارچه های پر زرق و برق و لوکس تری در این نوع از مبلمان به کار می روند. به همین دلیل نیز بهتر است که استفاده ای مداوم از آنها نداشته باشید.

قیمت خرید مبلمان راحتی

مبلمان راحتی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و چه بسا در بسیاری از شرایط جایگزین انواع مبلمان کلاسیک می شوند. به همین دلیل نیز باید بدانید که قیمت خرید مبل راحتی به مسائل بسیار متفاوتی بستگی خواهد داشت. قیمت مبلمان کلاسیک مبلیران تنوع بسیار زیادی دارد و علت آن را نیز می توان در گستردگی انتخاب های پیش روی شما دانست.

برای خرید مبل راحتی لازم است که معیارهای بسیار متفاوتی را در نظر داشته باشید. برای مثال باید بدانید که در این نوع از مبلمان نیز متریال به کار رفته تاثیر بسیار زیادی دارد. این یعنی هر چه کیفیت چوب به کار رفته در بدنه مبل بیشتر باشد، طبیعتا قیمت خرید مبل راحتی نیز به همان نسبت بیشتر خواهد شد.

 از آنجایی که مبل راحتی در طی شبانه روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و اعضای خانواده ساعت ها بر روی آنها می نشینند شما باید به دنبال مدل هایی باشید که تشک آنها کیفیت بسیار خوبی داشته باشد و به مرور زمان از بین نرود. کیفیت تشک و یا همان نشیمن مبل راحتی تاثیر بسیار زیادی بر روی طول عمر آن و همین طور قیمت مبل راحتی خواهد داشت. به همین دلیل نیز قبل از خرید، حتما بر روی مبل خود بنشینید و راحتی و کیفیت آن را امتحان کنید.

به خاطر داشته باشید که یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت مبل راحتی، پارچه به کار رفته در آن است. سعی کنید به دنبال مدل هایی باشید که پارچه آنها باکیفیت بوده، طول عمر زیادی نیز داشته باشد و از قدرت لکه گیری بسیار کمی برخوردار باشد، چرا که شما می خواهید ساعات زیادی از شبانه روز را بر روی آن بنشینید. در کنار این نیز اگر در خانه تان فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارید باید به سراغ مدل هایی بروید که پرزگیری کمی دارند و به راحتی نیز دچار خراشیدگی و خط خوردگی نمی شوند.

نکته دیگری که در رابطه با خرید مبل راحتی می توانیم بگوییم این است که این نوع از مبلمان، امروزه در فروشگاه مبلیران تنوع طراحی بسیار زیادی پیدا کرده اند و به همین دلیل نیز شما می توانید مدل های مناسبی را برای دکوراسیون منزل کوچک و یا بزرگ آن انتخاب کنید. فقط دقت کنید که برای خرید مبل راحتی نیز مانند هر وسیله دیگری، تناسب آن با متراژ خانه تان را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

خرید مبل راحتی و کلاسیک از مبلیران

برند مبلیران با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان راحتی و کلاسیک، این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید با دریای  بی انتهایی از انواع مبلمان کلاسیک و مدرن رو به رو شوید. کیفیت ساخت مبلمان این برند تا حدی است که شما می توانید سال های سال با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

شما می توانید برای خرید مبلمان جهیزیه از مبلیران نیز با خیال راحت اقدام کنید و نگران هیچ چیزی هم نباشید، چرا که بسیاری از مشتریان این برند، مادرانی هستند که جهیزیه خود را از مبلیران خریداری کرده اند و حالا پس از گذشت چندین سال رضایت از کیفیت مبلمان خود، برای خرید جهیزیه دختر خود اقدام می کنند. لازم به ذکر است که قیمت خرید مبلمان از برند مبلیران با توجه به کیفیت بالای تمامی محصولات و همین طور تنوع بالای آنها، بسیار متفاوت است و شما می توانید با خیال راحت به سراغ خرید مبل مناسب خود بروید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =