برنامه‌های اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سالگرد شهید سلیمانی؛ از توزیع بسته‌های معیشتی تا راه‌اندازی کاروان‌های مقاومت

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد از توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات ومشارکتهای مردمی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به نیازمندان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد،حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، با شعار "راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد"  اداره کل اوقاف برنامه‌های متنوعی را برای سالگرد شهید سلیمانی تدارک دیده است.
معاون اوقاف به لزوم گرامیداشت باشکوه سالگرد سید الشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی داشت  اشاره کرد و گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استمرار کمک‌های مومنانه در این ایام بخصوص در روز شهادت سردار دلها سبدهای معیشتی در اختیار خانواده‌ای بی بضاعت قرار خواهد گرفت و ۱۰۰۰ بسته معیشتی از محل درآمد موقوفات و مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان توزیع می‌شود.
وی از راه‌اندازی کاروان‌های مقاومت در سطح شهرها در ایام منتهی به سالروز شهادت شهید سلیمانی خبر داد و گفت: پخش نماهنگ‌های حماسی و حمل بیلبورد و تصاویر آن شهید عزیز و همچنین تبیین طرح شهید سلیمانی و دعوت از همگان جهت مشارکت در این طرح در دستور کار اداره کل اوقاف و امور خیریه خواهد بود.
مومنی‌شاد از خیرین  و مردم دعوت کرد جهت کمک به اجرای طرح راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد  مشارکت داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =