نماینده مردم همدان: پتروشیمی هگمتانه پس از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه پس از ۱۸ سال وارد مدار تولید می‌شود، گفت: این واحد برطرف کننده بسیاری از نیازمندی‌های حوزه پزشکی در شرایط تحریم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با نمایندگان آبادان مشکل خوراک این واحد بزرگ برطرف شد و پس از سالها انتظار شاهد به ثمر نشستن آن هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: در حال حاضر خوراک شرکت پتروشیمی تهیه شده و هیچ مشکلی برای تولید مستمر دراین واحد وجود ندارد.

وی تاکید کرد: پتروشیمی هگمتانه بزرگترین واحد تولیدی استان همدان محسوب می شود که راه‌اندازی آن تحول عظیمی در صنایع پتروشیمی کشور به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: تولید پی وی سی برطرف کننده بسیاری از مشکلات حوزه پزشکی در شرایط تحریم است و علاوه بر ارز آوری در زمینه اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم نیز تاثیر بسزایی در استان دارد.

لازم به ذکر است، پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، ظرفیت تولید سالانه ۷۰ هزار تن محصول را دارد، بهره برداری از این مجتمع بزرگ تولیدی ظرف چند روز آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =