برگزاری آزمون قضات ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه در کهگیلویه وبویراحمد

دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:شرکت ۵۳ نفر از کارکنان اداری قوه قضاییه در استان در آزمون قضاوت برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه در استان برگزار شد.
 دکتر محمد مهدی صالحی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در همین زمینه گفت: به منظور تکمیل بخشی از کادر قضایی قوه قضاییه، آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضائیه، بصورت همزمان در کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی در یاسوج برگزار گردید.
دکتر صالحی در ادامه اظهار کرد: ۵۳ نفر از کارکنان اداری ادارات و سازمان های قوه قضائیه در استان که دارای شرایط اعلامی مرکز بودند، در این آزمون شرکت کردند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان در خصوص شرایط شرکت در این آزمون بیان داشت: شرکت کنندگان که از قبل در استخدام این قوه بوده اند، سوابق خدمتی آنان نباید کمتر از ۴ سال و بیشتر از ۸ سال باشد.
دکتر صالحی گفت: شرط سنی همکاران اداری واجد  شرایط شرکت در آزمون، نیز نباید بیشتر از ۴۰ سال باشد.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان با بیان اینکه این آزمون ۵/۱۰/۹۹ جمعه از ساعت ۹ صبح در یاسوج در حال برگزاری بود، افزود: کارکنان اداری زن و مرد شاغل در قوه قضاییه، با داشتن شرایط اعلامی و مدرک تحصیلی، می توانستند در این آزمون شرکت نمایند.
وی در پایان گفت: نتایج آزمون در موعد مقرر اعلام و پذیرفته شدگان، پس از طی سایر مراحل جذب قضات و موفقیت در آن، به عنوان قاضی از سوی ریاست قوه قضائیه منصوب خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =