حضور رئیس بنیاد مستضعفان و معاون توسعه وزارت بهداشت در آبادان

مدت زمانی است که رفت و آمدهای مسئولان پایتخت تخت نشین به آبادان و خرمشهر زیاد شده و هر چند روز یک بار یک یا چند نفرشان برای بازدید و سرکشی به اینجا می آیند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از جمله میهمانانی هستند که امروز در سفر به آبادان و با همراهی استاندار خوزستان و جمعی دیگر از مسئولان محلی از بخشهای مختلف بیمارستان طالقانی بازدید و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.

پروژه ی تکمیل باقیمانده عملیات اجرایی ابنیه، تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان اصلی بلوک های A , B , C , D , E , F , G ، تمامی عملیات اجرایی احداث ساختمان تصفیه خانه فاضلاب، اجرای فاضلاب محوطه و محوطه سازی بیمارستان ۲۶۲ تختخوابی آبادان از جمله بخشهایی بود که رئیس بنیاد مستضعفان و معاون توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از آنها بازدید کردند.

پیش بینی زمان اتمام این پروژه که از ۲۳ مردادماه سال ۹۶ آغاز شده، سی ام آبان ماه ۹۹، همراه با برآورد اولیه ی بودجه ای بیش از ۴۳۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۱۴۵ ریال به انجام رسید.

همچنین عملیات ساخت بخش‌های جدید بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با ۲۶۲ تخت بیمارستانی و با اعتباری بالغ بر ۹۴۵ میلیارد ریال و حمایت‌های مالی بنیاد مستضعفان از سال ۱۳۹۶ آغاز شد. این بیمارستان مجهز به بخش‌هایی همچون کلینیک دندان پزشکی، تصویربرداری، جراحی، دیالیز، سی. سی. یو، آزمایشگاه، داروخانه و جراحی اعصاب است که در حال حاضر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی کار را طی می کند. قرار است کار ساخت، تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان تا پایان امسال به انجام برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =