۴۶ مدرسه سنگی در اصفهان منتظر جذب همیار مدرسه

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان گفت: در استان اصفهان ۴۶ مدرسه سنگی با ۱۵۲ کلاس در شهرستانهای فریدونشهر، سمیرم و کاشان است که می توان با شرکت در پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزندمن» همیار مدرسه شد.

فریدالدین عبدیزدان در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اعلام پویش ملی «من مادرم، بچه های ایران فرزندمن» اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در پاسخ به نیازهای زمان و مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی برای دستیابی به آموزش و پرورش در طراز جمهوری اسالمی ایران تدوین و تصویب شده است.

وی افزود: تامین فضا و تجهیزات و فناوری یکی از شش زیرنظام اصلی نظام تربیت رسمی عمومی است که ماموریت اصلاح و ایجاد تحول در حوزه فضا، تجهیزات و فناوری در آموزش و پرورش را برعهده دارد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان با اشاره به طرح«آجر به آجر» مبتنی بر فرهنگسازی و استفاده از رویکرد جمع سپاری و مشارکت گروهی در امر مدرسه سازی تصریح کرد: این طرح با بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در مدرسه سازی می کوشد، علاوه بر اینکه هر شهروند را به عنوان یک خیر را در میان افراد جامعه نشر دهد و نهادینه سازی کند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر سی هزار نفر خیر در امر مدرسه سازی فعال هستند، گفت: از آنجایی که ۱۷ درصد از کل خیرین کشوررا بانوان تشکیل می دهندلازم است با توجه به توان و پتانسیل بالای بانوان ایرانی در حل مسائل، این بار در پویش ملی « من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در کاهش مشکل دانش آموزان مناطق کم برخوردار برآمده ایم.

عبدیزدان با اشاره به اینکه خیرین می توانند با مراجعه به سامانه های AJORBAJOR.IR و MEHREMADRESE.IR نسبت به انتخاب استان مورد نظر و واریز مبلغ اهدایی خود اقدام کنند، اظهار داشت: هزینه خرید هر آجر هزار تومان تعیین شده است و پس از واریز وجه به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز با بارگذاری تصویر خود، مادر، همسر و یا فرزند می توانند پوستر من هم یک مدرسه یار هستم را دریافت کنند.

وی افرود: به ازای مشارکت هر فرد به مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان پس از واریز وجه به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز با ارسال نام و نام خانوادگی یک کاشی یادبود از اهدا کننده در مدرسه مربوطه نصب خواهد شد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز اصفهان با اشاره به اینکه بر اساس گزارش اداره کل نوسازی مدارس، بخاری نفتی از گرمایش مدارس استان اصفهان جمع آوری شده است، گفت: در استان اصفهان ۴۶ مدرسه سنگی با ۱۵۲ کلاس در شهرستانهای فریدونشهر، سمیرم و کاشان است که می توان در گام های کوچک تحت عنوان مدرسه یار به مدرسه سازی در این مناطق اقدام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =