لیست قیمت روز انواع ایزوگام با نصب و بدون نصب را یکجا ببینید!

 قیمت هر رول ایزوگام چقدر است ؟ لیست قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب چقدر است؟ قیمت روز انواع ایزوگام را از کجا پیدا کنم؟ ما در ادامه این مقاله همه این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم.

همانطور که میدانید هر رول ایزوگام  دارای طول ۱۰ متر و عرض یک متر است و در کیفیت های مختلف وزن آن متفاوت است و قیمت هر رول ایزوگام با توجه به مواد اولیه که در آن به کار رفته است تعیین می گردد.

متاسفانه در بازار فعلی ایزوگام و با توجه به عدم نظارت بر روی تولید و فروش ایزوگام، قیمت ها با یکدیگر متفاوت است و متاسفانه محصولات و جنس های درجه دو و سه را به جای جنس درجه یک به مشتری می فروشند و یا با پایین ترین قیمت و بدون هیچ کیفیتی محصول را در بازار عرضه می کنند که باعث لطمه جدی به صنعت ساختمان می شود و مصرف کنندگان مجبور می شوند بعد از یک سال مجددا ایزوگام سقف خود را تعویض کنند.

 اما در حال حاضر و در سال ۱۳۹۹ قیمت هر رول ایزوگام از از ۱۸۰ هزار تومان شروع می شود تا هر رول ۳۵۰ هزار تومان، البته کیفیت های بالا را به شما پیشنهاد می کنیم و اینکه ایزوگام هر رول از 250 هزار تومان (البته قیمت درب کارخانه) به پایین دارای کیفیت مناسبی نمی باشد و این قیمت های موجود در بازار بود که ما صرفا جهت اطلاع شما در اینجا آورده ایم.

متاسفانه به دلیل عدم آگاهی خریداران و استفاده از کلمه قیمت ارزان و ترغیب مشتری به خرید جنس ارزان لطمه بزرگی به صنعت ساختمان و عایق وارد میکنند چرا که خریداران با خرید محصول بی کیفیت پس از یک یا نهایتا دو سال مجبور به هزینه مجدد برای نصب ایزوگام می شود که این نوعی از اسراف منابع ملی و آلودگی محیط زیست می شود.

 لیست قیمت ایزوگام را از کجا بگیرم؟

 همانطور که میدانید ایزوگام انواع و اقسام مختلفی دارد که هر شرکتی دارای چندین برند می باشد و محصولات خود را با قیمت و کیفیت های مختلف به بازار عرضه می کند در این بین شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت ایزوگام با کارشناسان و واحد فروش آن شرکت ارتباط بگیرید تا لیست قیمت ایزوگام را دریافت نمایید.

قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب چند است؟

همانطور که میدانید در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ برند ایزوگام در بازار ایران وجود دارد که فقط تعداد محدودی از این برند ها دارای کیفیت مناسب و مواد اولیه مرغوب می باشد که شاید تعداد آنها حداکثر به ۱۵ عدد برند برسد و انتخاب بهترین ایزوگام با قیمت مناسب از بین این همه برند برای مصرف کننده کاری دشوار است و بهتر است تحقیقات بیشتری در این رابطه انجام دهند.

اما در خصوص قیمت ایزوگام با نصب یا بدون نصب باید بگویم که قیمت بدون نصب درب کارخانه برای متراژ های ۵۰۰ متر به بالا به صرفه تر است و همراه با نصب هم در نمایندگی های مختلف وجود دارد اما قیمت ایزوگام با نصب و بدون نصب در هر جا و هر شهری از ایران متفاوت است و با توجه به عدم نظارت بر قیمت گذاری ها هر کسی یک حدود قیمتی را دارد و متاسفانه اکثراً جنس های درجه چندم را به جای جنس درجه یک به مردم عرضه می کنند که این خود جای بررسی و تامل دارد.

 اما معمولاً در حال حاضر و در سال ۱۳۹۹ قیمت ایزوگام با نصب حدوداً از متری ۳۰ هزار تومان تا متری ۴۵ هزار تومان وجود دارد که بستگی به شرایط مختلف و موارد مختلف در اجرای پروژه دارد.

قیمت روز انواع ایزوگام درجه یک درب کارخانه

همانطور که می دانید قیمت یکی از شاخص‌های مهم برای مشتری در انتخاب یک محصول مناسب می باشد و مصرف کننده یکی از مهمترین دغدغه هایی که دارد در وهله اول بحث کیفیت ایزوگام است و بعد از آن قیمت مناسب ایزوگام است که باعث می شود یک مصرف‌ کننده ترغیب به خرید یک کالا شود، از این رو شرکت ایزوگام هیرمان با تولید محصولات درجه یک و مرغوب و با انواع قیمت های مختلف و مناسب برای اقشار مختلف جامعه توانسته است نظر مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در شعار خود لذت آرامش و اطمینان با محصولات هیرمان را قرار داده است که نشانگر این است که مصرف کننده بدون هیچ دغدغه ای میتواند ایزوگام خود را از شرکت ایزوگام هیرمان تهیه نماید چرا که کیفیت مناسب و قیمت مناسب از مهمترین شاخصه های محصولات شرکت ایزوگام هیرمان است.

شما می‌توانید برای دریافت قیمت روز انواع ایزوگام درجه یک درب کارخانه دلیجان از شرکت هیرمان با واحد فروش شرکت تماس گرفته و لیست قیمت به روز محصولات شرکت را دریافت کنید.

خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه

معمولا مشتریان دوست دارند که بهترین ایزوگام را برای ساختمان خودشان انتخاب کنند که مناسب ترین قیمت را هم داشته باشد و برای همین دوست دارند به جایی مراجعه کنند که با اطمینان بهترین کیفیت با بهترین قیمت را بخرند.

بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک میکند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در راستای مشتری مداری و کمک به مشتریان در سراسر ایران بستری فراهم نموده است که کلیه مشتریان از سراسر ایران می توانند خرید ایزوگام از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران انجام دهند.

شرکت ایزوگام هیرمان تولید کننده ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان (وزن 50 کیلوگرم و ضخامت 5 میلی متر ) و ایزوگام صادراتی بردین دلیجان (وزن 42 کیلوگرم و ضخامت 4 میلی متر ) و ایزوگام حلزون دلیجان (وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر ) است که این سه محصول با بهترین مواد اولیه مرغوب از نظر قیر پالایشگاهی و الیاف های درجه یک تولید می گردد.

 این محصولات هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی عرضه می گردد و مورد استقبال مشتریان خارجی نیز قرار گرفته است، برای اینکه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات بیشتر می توانید به سایت شرکت ایزوگام هیرمان به آدرس اینترنتی HIRMAANCO.COM مراجعه کنید.

"لذت آرامش و اطمینان با محصولات هیرمان"

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476773