رئیس پنتاگون:من…می‌دانید، بی‌صبرانه منتظرم تا این کار را ترک کنم

ایسنا نوشت:مدیر موقت پنتاگون که از سوی دونالد ترامپ به این سمت منصوب شده است، می‌گوید «بی‌صبرانه منتظر»‌است تا در کمتر از یک هفته دیگر کارش را ترک کند.

به نوشته گاردین، کریستوفر میلر، وزیر موقت دفاع، این اظهارات غافلگیرکننده را هنگام بازگشت از سفر به نبراسکا، تنسی و کلرادو، به رسانه‌ها ایراد کرد. 

میلر که تنها دو ماه این سمت را برعهده داشته است، وقتی این اظهارات را بیان کرد که از او درباره جت‌های جنگنده اف-۳۵، گران‌ترین سیستم تسلیحات در تاریخ، از او سوال شد. 

او پاسخ داد:‌ من…می‌دانید، بی‌صبرانه منتظرم تا این کار را ترک کنم، باور کنید. بخشی از من این کار را دوست دارد دوست دارم درگیر روند کاری باشم  و تلاش کنم...اما اکنون میدانید که درباره مشکلات صحبت می کنم.

سخنان بعدی میلر به نظر می‌رسد در جهت ناچیز شمردن برنامه یک تریلیون دلاری جت‌های جنگنده بوده باشد.

سخنان میلر درباره روسیه در دوران دولت ترامپ نیز تعجب بسیاری را به دنبال داشت. او گفت: می‌دانید، از نظر حرفه‌ای می‌گویم، آنها دارند خیلی خوب کار می‌کنند، از کلی از مفاهیم غیرمعمول جنگی، اطلاعاتی و چیزهای دیگر استفاده می‌کنند به شکلی که، می‌دانید، خوش به حالشان.»

یکی از مقام های دفاعی آمریکا که نخواست نامش فاش شود به واشنگتن پست گفت میلر همواره با زبان طنز با خبرنگاران صحبت می کند و این طنز را نمی توان در متن نوشتاری نشان داد. 

میلر هنگامی در سمت وزارت دفاع قرار گرفت که ترامپ در شبکه اجتماعی توییتر از اخراج مارک اسپر وزیر دفاع قبلی خبر داد. 

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =