نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    وعده ها و قول هایی که رئیس جمهور داد چی شد. ایشان هر بار که ارومیه اومدند برنامه و بودجه هایی را پیش بینی کردند که هیچکدام عملی نشد. عوام فریبی تا کی؟
  • منتظر IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    بدیدم چو ان قوی زیبا بمیرد فریبنده زادو فریبا بمیرد
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    اجازه است بگويم مرگ بر امريكا
  • ك.آ IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    دليل نمي شه كه همه چيزي كه رئيس جمهورمي گن اجرا بشه.اين تقصير كساني ديگر هست كه انگار نه انگار.كه اصلا به فكر ايران نيستند.رئيس جمهور تنها كسي هستند كه به فكر ايران هستند.يك ايران سربلند.
  • بدون نام NL ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
    0 0
    این یکی از اون تیشه هایی است که بی تدبیری و بیخیالی مسئولان به ریشه کشور میزند 5 سال دیگه وقتی میری ارومیه تبریز فکر میکنی داری تو جاده یزد طبس سفر میکنی
  • بدون نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    اخه تغییرات اقلیمی چه ربطی به رئیس جمهور داره.
  • بدون نام US ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
    0 0
    علت این فاجعه چیست؟
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۷
    0 0
    پس با این حساب دیگه نیازی با میانگذر دریاچه ارومیه که پس از 25 سال و با هزینه میلیاردی به بهره برداری رسید نیست.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۸
    0 0
    آدم دلش میخاد گریه کنه.دریاچه ارومیه یه میراث ازچندمیلیون سال پیش بود که طی چندسال به این روزدراومده
  • بدون نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    متاسفم روزي كه دولت از سياسي كاري بي نتيجه بمونه برگشتش فايده اي نداره و در دو دنيا مديون آب و خاك اين ملته
  • بدون نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
    0 0
    خود كرده را تدبير نيست
  • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    من درحال تحقیق درباره دریاچه ارومیه وارسال مقاله مربوطه در یکی از همایشهای بین المللی در آمریکا هستم میدونید وضعیت دریاچه تنها با خشکی دریاچه ختم نمیشه و کشاورزی چند استان را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد و حتی اقلیم را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد . میدونستید که ظرف چند سال آینده با یک صحرای لم یزرع در چند استان مجاور روبرو هستیم .
  • سحر IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    متاسفم برا همه چيزهايي كه داريم از دست ميديم و هيچ كس به فكرش نيست من كه ترجيح ميدم برا هميشه توي شهرم بمونم و توي نمكها دست و پا بزنم وبميرم تا اينكه توي غربت بي اصالت زندگكي كنم متاسفم برا همشهريهام اروميه حااكثر 5 سال ديگه زنده اس برا خودمون خون بايد گريه كنيم متاسفم
  • داریوش IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
    0 0
    واقعا متاسفم

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین