دليل نمي شه كه همه چيزي كه رئيس جمهورمي گن اجرا بشه.اين تقصير كساني ديگر هست كه انگار نه انگار.كه اصلا به فكر ايران نيستند.رئيس جمهور تنها كسي هستند كه به فكر ايران هستند.يك ايران سربلند.
این یکی از اون تیشه هایی است که بی تدبیری و بیخیالی مسئولان به ریشه کشور میزند 5 سال دیگه وقتی میری ارومیه تبریز فکر میکنی داری تو جاده یزد طبس سفر میکنی
من درحال تحقیق درباره دریاچه ارومیه وارسال مقاله مربوطه در یکی از همایشهای بین المللی در آمریکا هستم میدونید وضعیت دریاچه تنها با خشکی دریاچه ختم نمیشه و کشاورزی چند استان را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد و حتی اقلیم را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد . میدونستید که ظرف چند سال آینده با یک صحرای لم یزرع در چند استان مجاور روبرو هستیم .
متاسفم برا همه چيزهايي كه داريم از دست ميديم و هيچ كس به فكرش نيست من كه ترجيح ميدم برا هميشه توي شهرم بمونم و توي نمكها دست و پا بزنم وبميرم تا اينكه توي غربت بي اصالت زندگكي كنم متاسفم برا همشهريهام اروميه حااكثر 5 سال ديگه زنده اس برا خودمون خون بايد گريه كنيم متاسفم
نظر شما