۸۰۰میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی قزوین هزینه شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۴۰۰میلیارد ریال دیگر برای توسعه زیرساخت‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰طرح زیرساختی و عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است.

خانپور گفت: طرح‌های زیرساختی و عمرانی شهرک‌های صنعتی استان شامل آسفالت کشی و جدول کشی خیابان‌ها و ترمیم معابر، ایجاد شبکه روشنایی و توسعه فضای سبز، ساخت تصفیه خانه فاضلاب و تقویت پست‌های برق است.

او یادآور شد: سال گذشته حدود ۶۰۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد، بیان کرد: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =