نشست صمیمی رییس هیات تهران با ورزشکاران استان

فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نوشت: در نشستی با حضور رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران، مسایل و مشکلات ورزشکاران به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

در این نشست که در محل سالن کنفرانس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد، حمیدرضا حسین پور با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته گفت: از زمانی که مسوولیت هیات را بر عهده گرفتم تمام تلاش و همت ما این بود که از ظرفیت های موجود برای بهبود شرایط و ارتقای کیفیت ورزش این هیات استفاده کنیم و در این راه قدم هایی نیز برداشته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه جهان به مشکل بزرگی برخورد کرد که همه را درگیر کرد، کرونا میهمان ناخوانده ای بود که ضربه سنگینی بر پیکره ورزش وارد کرد و ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با توجه به شرایط ورزشکاران خود، بیش از سایر بخش های دیگر ورزش از این بحران ضربه خورد اما ورزشکاران ما همچنان پرتلاش و امیدوار در محیطی امن و به دور از خطر به فکر سلامتی خود و حفظ کیفیت ورزشی خویش هستند و تمریناتشان را ادامه می دهند.

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان تهران خاطر نشان کرد: از بدو ورود به این هیات با بخش های مرتبط و فضاهایی که امکان بهره برداری به نفع ورزش بیماران خاص استان تهران را داشت ارتباط گرفتیم و در نخستین اقدام، هتل هایی را در شهرهای زیارتی و تفریحی برای ورزشکاران تهران هماهنگ کردیم تا با تخفیف های ویژه از آن استفاده کنند. اکنون نیز به دنبال آن هستیم تا امکانات و فضاهای بهتری را برای ورزشکاران تهرانی فراهم کنیم تا در شرایط مناسبی به تمرین و حرکت به سوی موفقیت گام بردارند.

حسین پور از برنامه های آتی هیات نیز سخن گفت و افزود: بدون شک برای رسیدن به موفقیت نیاز به همکاری و تلاش بر اساس خرد جمعی است و قصد داریم این روند را در استان تهران و این هیات نهادینه کنیم، به همین دلیل در صدد هستیم تا از ظرفیت های موجود در استان و حتی کشور برای ارتقای ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بهره کافی را ببریم تا قهرمانان استان همچنان موفق و مدال آور باشند.

در ادامه این نشست که با حضور دبیر و نایب رییس بانوان هیات تهران برگزار شد، ورزشکاران تهرانی به بیان مسایل و مشکلات موجود پرداختند و راهکارهایی نیز ارائه شد. همچنین مقرر شد مجموعه ورزشی تختی تهران به عنوان یکی از فضاهای موجود، قابل بهره برداری برای ورزشکارن هیات تهران باشد.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =