حل موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در نظرآباد

نماینده عالی دولت در استان البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه‌اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه، ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «عزیزاله شهبازی» در بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد که روز یکشنبه با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گرفت با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار راس دام وجود دارد.

وی ادامه داد: این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.

شهبازی گفت: طی ۵ ماه گذشته در کارگروه‌های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.

وی افزود: به جهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.

قدردان توجه و مسئولیت پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم

مدیرعامل این مجموعه بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد، گفت: از حضور مسئولان در این مجموعه بسیار خوشحال هستیم چراکه گره‌گشای مشکلات ما شد.

رضایی اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ نیروی کار در این مجموعه فعال هستند. امروز با دستور استاندار البرز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد و از امروز عملیات اجرایی کارخانه آغاز شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این کارخانه ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می‌شود.
وی ادامه داد: قدردان توجه و مسئولیت‌پذیری استاندار البرز در جهت حل مشکلات تولید هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =