افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی در شهرهای کاشان و آران و بیدگل

وزیر نیرو گفت: استفاده از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص ایرانی در ساخت و تکمیل پروژه های وزارت نیرو در اولویت است.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، رضا اردکانیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از طریق ویدئوکنفرانس  اظهار داشت: فرهنگسازی برای مدیریت مصرف آب و برق در کل کشور باید نهادینه شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص ایرانی در ساخت و تکمیل پروژه های وزارت نیرو در اولویت است، ابراز داشت: افتتاح پروژه های دو حوزه آب و برق که هر هفته در قالب پویش «الف، ب» انجام می شود، بسیاری از مشکلات مردم در این دو حوزه را برطرف کرده است.

وزیر نیرو با اشاره به بحران آب در جهان به خصوص مناطق گرم و خشک مثل ایران تصریح کرد: در برخی از مناطق کویری ایران مثل کاشان استفاده از کولرهای آبی باعث شده است که آب شرب زیادی به هدر رود.

وی با بیان اینکه کولرهای گازی باید جایگزین کولرهای آبی شود، بیان داشت: این موضوع می تواند سهم زیادی در صرفه جویی آب شرب در داخل شور داشته باشد.

اردکانیان یکی از مهمترین برنامه های وزارت نیرو را ایجاد بازار آب دانست و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده اجرای این طرح به زودی در تمام کشور محقق شود.

وی گفت: پروژه های افتتاح شده در منطقه کاشان حاصل زحمات همکاران ما در آبفای کاشان است که امیدواریم با این پروژه ها مردم مناطق تحت پوشش از نعمت خدادادی آب شیرین بهره مند شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =