انقلاب اسلامی برای مردم ایران پرخیر و برکت بود

مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران در عرصه‌های مختلف پرخیر و برکت بود.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در آئین توزیع سومین مرحله کمک‌های معیشتی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ضروری است کارنامه تمامی سازمان‌ها و ادارات بعداز پیروزی انقلاب اسلامی به اطلاع مردم برسد، گفت: در این خصوص ادارات و رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه باید خدمات ارائه شده نظام و انقلاب به مردم منعکس شود، ادامه داد: با اینکه ایران اسلامی با مشکلات زیادی از طرف دشمنان روبه رو شده ولی با وجود اینها، اقدامات بسیار خوبی بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر اساس دین اسلام مردم به پیروزی رسید، افزود: همان طوری که مردم در پیروزی انقلاب نقش ویژه ای داشتند باید بعداز انقلاب نیز نقش خود را فراموش نکنند و از آرمان‌های این نظام اسلامی پاسداری کنند.

آل هاشم سپس به رونق کمک‌های مومنانه بعداز دوران شیوع کرونا اشاره کرد و با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران در ایام کرونایی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر به میدان آمدند گفت: مردم در دوران کرونا به خوبی نقش خود را در راستای کمک‌های مومنانه ایفا کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =