استاندار همدان: سپاه همواره حامی دولت بوده است

استاندار همدان گفت: سپاه و بسیج، استوانه بزرگ انقلاب هستند و این نیرو همواره حامی دولت بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در جمع فرمانده و هیات رییسه سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: سپاه در تمامی شرایط خاص کشور نقش آفرینی کرده و هم اینک هم در حوزه مقابله با تحریم ها، کمک به بخش های مختلف و تقویت روحیه مقاومت در بین مردم تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا دنیا را دچار چالش کرده است افزود: با همکاری و مساعدت کمیته های مختلف زیر مجموعه ستاد مقابله با کرونا به ویژه سپاه همدان که کار بازرسی را بر عهده دارد، توفیق های خوبی کسب شد.

استاندار همدان تلاش در راستای خدمت به مردم از جمله رزمایش کمک مومنانه را کار بزرگ سپاه و بسیج دانست که این اقدام های شایسته، بر محبوبیت این نیرو در بین مردم افزوده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: اخلاص در رفتار و عملکرد سپاه موجب شده است که خدمات این نیرو به دل مردم بنشیند، به گونه ای که امروز سپاه پاسدران انقلاب اسلامی بیش از گذشته محبوبیت دارد.

وی اضافه کرد: دولت به نمایندگی از حاکمیت مسوولیت هایی بر عهده دارد که در انجام آن، سپاه نیز خالصانه دولتمردان را یاری می دهد و در این راستا مسوولان دولتی نیز باید فضا را برای نقش آفرینی سپاه فراهم کنند.

استاندار همدان افزود: دولت و سپاه همانند یک خانواده با یک هدف مشترک هستند و یکی از بزرگترین افتخاری مسوولان نطام اسلامی، بسیجی بودن است.

شاهرخی گفت: مسوولان اجرایی خود را وابسته به این تشکیلات می دانند و وجود صفا، صمیمیت و وفاق در شورای تامین همدان موجب شده انرژی و توان مسوولان معطوف خدمت به مردم شود.

وی ادامه داد: وقت و انرژی مسوولان متعلق به مردم است و باید برای خدمت به مردم صرف شود و این تفکر خدمت رسانی به مردم در تمامی ارکان استان و مجموعه عزتمند سپاه و بسیج جاری است و این موجب شده کسی دنبال کاری به جز خدمت نباشد.

شاهرخی افزود: سپاه و بسیج سرمایه هایی برای تضمین آرامش و امنیت هستند و باید خدمات صورت گرفته توسط دلاورمردان سپاه بیان شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1425767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =