اعتماد به باربری آنلاین با تکیه بر روش های سنتی

هر سیستم و صنعتی به مرور زمان دچار تغییر و تحولات و تکمیل شدن می شود و عیب و ایراد و نقص هایش برطرف می شود.

سیستم باربری هم به عنوان یک صنعت مهم، از این قانون خارج نیست و کم کم دچار تحولات شده و روز به روز درحال بهتر شدن می باشد.

صنعت باربری دارای چندنوع زمینی، هوایی و دریایی میباشد، که سیستم باربری زمینی نسبت به سایر انواع آن ها گستردگی و استفاده بیشتری دارد یکی از دلایل آن هزینه باربری می باشد.

با وجود به روز شدن این صنعت، حتما باز هم ترابری دارای مشکلاتی می باشد. جاده ها روز به روز درحال گسترش هستند و وجود انواع ماشین های باربری باعث شده تا سیستم حمل ونقل بار آسان تر شود چون هرکدام از این ماشین های باربری دارای مزیت ها و کاربرد هایی می باشند.


مشکلات مشتریان در باربری سنتی

در گذشته در روش سنتی برای حمل و نقل بارهایتان باید به دنبال یک شرکت حمل و نقل بار می رفتند تا یک باربری بین شهری و درون شهری مطمئن پیدا کنند و بعد در صورت وجود ماشین باربری مناسب با بارشما، هماهنگی و رزرو انجام میشد.

مشکل بعدی در انتخاب باربری مناسب علاوه بر وجود وسیله نقلیه و مورد اعتماد بودن، هزینه انتقال بار می باشد.

اعتماد به باربری آنلاین با تکیه بر روش های سنتی

مشکلات رانندگان در سیستم حمل و نقل سنتی

اگر بخواهیم از مشکلات حمل و نقل بار رانندگان صحبت کنیم، اولین گزینه این است که درگذشته رانندگان می بایست به شرکت حمل و نقل بار و ترمینال ها می رفتند و ثبت  نام می کردند، سپس پس از پذیرفته شدن باید منتظر نخصیص بار باشند و بعد از گرفتن بارنامه، بیمه نامه و ... باشند تا بتوانند بار را به مقصد منتقل کنند.

مسئله دیگر در مورد رانندگان، کمیسیون دریافتی از ترمینال ها و شرکت های ترابری می باشد که معمولا سهم کمی به راننده اختصاص می یابد و راننده را ناراضی نگه می دارد.

حل مشکلات سیستم باربری

امروزه اینترنت نفوذ زیادی در زندگی و کار بشر کرده و پیشرفت قابل ملاحظه ای را در صنعت و مشاغل داشته. اینترنت در صنعت حمل و نقل و ترابری هم نفوذ کرده و ما شاهد نرم افزارها و اپلیکیشن هایی همچون اپلیکیشن حمل و نقل بار وزمه هستیم. اپلیکیشن وزمه به راحتی بر روی موبایل شما نصب می شود و شما به راحتی می توانید ماشین باربری، هزینه و بسیاری موارد دیگر را برای سفارش خود انتخاب کنید

اعتماد به باربری آنلاین با تکیه بر روش های سنتی

مزایای استفاده از باربری آنلاین

اولین مزیت استفاده از این روش هزینه می باشد، چون شرکت های ترابری دارای تعرفه می باشند ولی نرم افزارها معمولا هزینه های مناسب تری دارند.

دومین مزیت سیستم های باربری آنلاین، این است که شما می توانید کامیون حامل بارتان را در طول مسیر رصد کنید و لحظه به لحظه از موقعیت آن مطلع شوید.

در اپلیکیشن حمل ونقل بار وزمه شما میتوانید بدون واسطه راننده خود را با توجه به شرایط، حجم و وزن بارتان انتخاب کنید و بارتان را به مقصد برسانید.

علت بعدی استفاده از باربری بین شهری آنلاین بیمه کردن بار شما توسط این خدمات و سرویس های آنلاین می باشد تا درصورت وقوع حوادث غیرمنتظره، بیمه خسارت وارد شده به شما را جبران کند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1486526