مومن واقفی: ورود ایران کیش به شاپرک ۲ قدرتمند بود

نوش آفرین مومن واقفی نماد یکی از زنان موفق در عرصه مدیریت حرفه ای درکشور است. او اینبار در ردای مدیر عاملی هلدینگ فناوری بانک تجارت به گفتگوی با ما مینشیند...

به گزارش خبرآنلاین از کیش :  نوش آفرین مومن واقفی نماد یکی از زنان موفق در عرصه مدیریت حرفه ای درکشور است. او اینبار در ردای مدیر عاملی هلدینگ فناوری بانک تجارت به گفتگوی با ما مینشیند. از او درباره همکاری های اخیر ایران کیش و شرکت خدمات انفورماتیک سوال می کنیم و البته گریزی بــه تعاملات اخیر با بانک تجارت هم می زنیم. او از حضور پرفروغ ایران کیش در شــاپرک ۲ میگوید و البته اتفاقات خوبی که در مباحثی مانند احزار هویت غیرحضوری، آسان پرداخت و.... رخ داده است.

خانم مومــن واقفی برای اولین بار اســت که همکاری یک شــرکت پرداخت با شــرکت خدمــات انفورماتیک صورت می گیرد چرا ایران کیش برای این کار انتخاب شده است؟

شرکت ایران کیش شرکتی است که همواره توانسته نقش پیشرو در فضای صنعت پرداخت کشور داشته باشد. طبیعی است که این نقش ویژه، شرکت های بزرگ را به همکاری با ایران کیش ترغیب میکند. شرکت خدمات انفورماتیک به نوعی پیمانکار بانک در بحث نگهداری مرکز سوئیچینگ است اما در حال حاضر این تمایل وجود دارد تا زمینه های همکاری بیشــتری را فراهم کنیم. انتخاب ایران کیش نیز در این زمینه به دلیل پیشــرو بودن این شرکت در فضای بازار و طرح های نوآورانه ای اســت که می دانیم در یکسال اخیر همکاران ایران کیش با جدیت دنبال می کنند. به نظر می رســد این تعامل می تواند تحول خیلی خوبی را هم در صنعت پرداخت و هم برای بانک تجارت به عنوان یکی از سهامداران عمده ایران کیش رقم بزند.

چه قدر مبحث شاپرک ۲ در این همکاری ها مطرح است؟

در بحث شاپرک ۲ ایران کیش اولین شرکتی بود که اعلام آمادگی کرد و هم راستا با شرکت خدمات، مسیر را پیمود تست ها را پشت سر گذاشت و ارتقای سوئیچ شکل گرفت.  در این زمینه هم افزایی بســیار خوبی وجود داشت، البته ورود اولین شــرکت پرداخت در این زمینه نیز بار مسائل فنی قابل توجهی به ســمت ایران کیش آورد. اما تیم این شــرکت از عهده حل آن به خوبی برآمد. از ســویی دیگر امیدواریــم که بتوانیم این فضای پیشــرو را با همکاری و تعاملی که با شــرکت خدمات انفورماتیــک داریم ادامه دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1487386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =