فاطمه معتمدآریا، درخواست برای واکسیناسیون فوری هنرمندان را تکذیب کرد

ایسنا نوشت: در پی انتشار نامه‌ای برای اولویت دادن به هنرمندان در واکسیناسیون، فاطمه معتمدآریا تاکید کرد که همراهی و فعالیتی در ارتباط با این درخواست نداشته است و اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده برای مردم می‌داند.

اخیرا نامه‌ای از سوی سازمان نظام پزشکی به وزارت بهداشت منتشر شده است که در آن خواسته شده با توجه به فعالیت هنرمندان در عرصه فیلمسازی و سریال‌سازی برای تولید برنامه‌های هنری با هدف دعوت مردم به ماندن در خانه، ترتیبی اتخاذ شود تا سهمیه لازم برای اولویت واکسیناسیون هنرمندان، همپای کادر درمان در نظر گرفته شود.

این نامه که از سوی حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی، خطاب به کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشته شده، در یکی دو روز گذشته با واکنش‌ها و انتقادهای مختلفی همراه بوده است.

در همین ارتباط، زمزمه‌هایی درباره نقش فاطمه معتمدآریا در این امر شنیده می‌شد که این بازیگر، آن را به شدت تکذیب کرد.

فاطمه معتمدآریا در بیانیه‌ای کوتاه نوشته است:

«اینجانب، فاطمه معتمدآریا، خبر مربوط به هرگونه فعالیت خود در ارتباط با درخواست اولویت واکسیناسیون هنرمندانه سینما را اکیدا تکذیب می‌کنم.
با وجود از دست رفتن بسیاری از هنرمندان تکرار ناشدنی سینما به دلیل ابتلا به کرونا، اولویت را شروع واکسیناسیون گسترده و بدون اتلاف وقت همه مردم ایران می‌دانم.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زارعي IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    18 20
    احسنت . كاش يك جو از شرف شما را شهاب حسيني و امثالهم داشتند كه جلو دوربين دم از مردم و ايران و مقاومت و ... مي زنند و بعد يواشكي مي روند واكسن مي زنند!!!
  • زیبا عباسی IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    16 19
    عاشقتم خانم معتمدآریا
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    38 11
    یک ساله کل کشور دارن داد میزنن مهمونی نگیرین،سفر نرین.اونوقت این دوستانِ مثلاً هنرمند کلاً یا تو مسافرتن یا هر شب هر شب مهمونی و تولد و...،اونم بدون ماسک تو بغل همدیگه!.حالا الان چی میگین؟ خدایی چطوری رووتون شده از نظام پزشکی خواستین همچین نامه ای بزنه به وزارت بهداشت؟!
  • دژپل. IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    19 5
    باتشکر از خانم معتمدآریای عزیز وفهیم...رو چه حسابی اینها گفتن اول ما؟؟؟ اگر قراره بزنن بدون حقه بازی ونامرد بازی اول بچه های کار واونایی که کنار خیابون کار می کنن بعد از کادر درمانی بزنن...آخر همه بع از هشتاد وخرده ای میلیون مردم هیئت دولت ونمایندگان ومسئولان..تا به دنیا بفهمانند مردمی هستن.نه اینکه اول سرمایه داران ومسئولان بی غم ودرد..
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    29 1
    مگه خون سلبریتی رنگین تر از خون بقیه هست بازی میکنن پول نفت میگیرن
  • alireza IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    17 2
    اگه در خواست کرده هم اشکالی نداره برای اینها از آمریکا واکسن فایزر سفارش بدید
  • US ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    21 3
    متاسفانه جمله ی آخر ایشان بی معنی است. اولویت با همه ی مردم ایران است مثل اینکه بگویی اولویت بازیگری من، بازی در تمام فیلمهاست !! یعنی ایشون باید ادبیات فارسی را برن مدرسه دوباره بخونن. اولویت یعنی اینکه اول به چه کسی داده شود. متاسفم که سلبریتی های ما اینقدر بی سواد هستند حتی در الفبا!
    • GB ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      4 0
      آفرین پسرم
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    8 7
    بابا این بنده خدا تکذیب کرده چرا بیخودی نظر کشککی میدین اول متن و بخونین بعد نظر بدین ممنون
  • عظیمی IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    2 0
    فقط یه چی میگم . مملکتی که نتونه ۸۰ میلیون رو واکسیناسیون کنه باید درش و گل گرفت . واقعا ما کجای کاریم کشورهای اروپایی دارن برای واکسیناسیون کردن مردمشون از هم پیشی میگیرن ما تازه ماندیم از کجا شروع کنیم . خداعاقب مارو به خیر کنه .
  • هانیه IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    3 0
    آقای حصاری هم همین رو توی پستشون نوشتند گفتند مگه خون ما رنگین تر از خون مردم دمه همه کسانی که این جمله رو گفتند گرم
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    آفرین