مشکلات غرفه‌داران با شهرداری شهرکرد رفع می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: در تلاش هستیم که مشکلات غرفه‌داران با شهرداری شهرکرد به صورت توافقی و در چارچوب قانون رفع شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، بهادر عبدالغنی در جلسه با غرفه‌داران سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی اظهارداشت: زمان‌بر بودن مشکلات غرفه‌داران مشکلاتی را برای آن‌ها و شهرداری ایجاد کرده است که مجموعه مدیریت شهری به‌طور مستمر به‌دنبال آن است که بتواند در اسرع وقت و با توافق بین شهرداری و غرفه‌داران مشکلات را مرتفع نماید.

وی افزود: با یک نگاه عادلانه باید مشکلات شهری پیگیری تا علاوه‌بر حفظ حقوق شهرداری بتوانیم حقوق شهروندان را نیز محقق کنیم، بنابراین مرتفع شدن مشکلات در شهر و خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل شهروندان با مجموعه مدیریت شهری امکان‌پذیر است.

شهردار شهرکرد بیان کرد: طی هفته آتی جلسه‌ای سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی با وکیل غرفه‌داران برگزار و هماهنگی‌های لازم جهت رفع مشکلات به صورت توافقی و در چارچوب قانون به عمل آید.

مرجان دادایی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: همیشه تلاشمان بر آن بوده تا با تصمیم درست بتوانیم از حقوقات شهروندان و شهرداری دفاع کنیم و اولویت حل مشکلات با مردم بوده است.

فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه تصریح کرد: برگزاری جلسات باید منجر به نتیجه شود چراکه غرفه‌داران در شرایط کنونی متضرر شده‌اند و از طرفی حق و حقوقات شهرداری هم نادیده گرفته شده، که این مهم به صلاح شهر و مجموعه مدیریت شهری نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1489102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =