آموزش های فنی حرفه ای باید کاربردی ونوین  باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در استان باید کاربردی، نوین و بروز باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در ششمین نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: نیازهای آموزشی دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و پس از اولویت‌بندی، با توجه به امکانات موجود، دوره‌های آموزشی مورد نیاز برگزار شود.

وی با اشاره به سفر برخی مسئولان ملی به چهارمحال و بختیاری افزود: مصوبات این سفرها باید از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان پیگیری و اجرایی شود.

عباسی تصریح کرد: اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری تا هفته آینده مشکل زمین مورد نیاز برای احداث دامداری سه هزار رأسی در شهرستان خانمیرزا را برطرف کند.

وی یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری به‌خصوص آب، برق و گاز باید تا محل اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تامین شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین اظهار داشت: با توجه به تغییرات و ترکیب جمعیتی استان، مشکل اشتغال در آینده به حداقل می‌رسد.

وی گفت: البته برنامه‌ریزان توجه کنند در دهه‌های آینده به جامعه‌ای با گروه سنی کهنسال تبدیل نشویم.

عباسی تاکید کرد: تهیه و تدوین آمار مرتبط با جمعیت می‌تواند ایده برنامه‌ریزی برای جمعیت، اشتغال‌زایی و توسعه را در ذهن برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران تقویت کند.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از روند بهبود آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پیگیری مصوبات سفر معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1492312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =