نیروی انسانی توانمند، سرمایه ارزشمند هر سازمان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: نیروی انسانی توانمند و با انگیزه، سرمایه ای ارزشمند برای هر سازمان در راستای نیل به اهداف عالی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان  در نشست صمیمی با همکاران مجموعه فرمانداری و بخشداری مرکزی سمنان با بیان اینکه سرمایه انسانی در یک سازمان بیش از هر سرمایه ای دارای اهمیت است، گفت: محور توسعه در هر بخش، نیروی انسانی است؛ در صورت عدم وجود نیروی انسانی توانمند و عدم تمایل این ظرفیت به رشد و توسعه، هیچگونه تغییر مثبت و موثری در بخش‌های مختلف سازمان محقق نخواهد شد.
وی گفت: مرکز استان دارای ظرفیت های مختلفی در بخش‌های گوناگون از جمله صنعت و گردشگری است که نیروی انسانی توانمند می تواند در این راستا، محور توسعه و عامل نیل به اهداف عالی باشد.
منصوری اظهار داشت: مجموعه وزارت کشور با توجه به نقشه راهبرانه و هماهنگ کننده ای که دارد می توانند با نیروی انسانی با انگیزه، با اراده و توانمند، نقش بسزایی در رشد و توسعه مابقی دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.
وی با بیان اینکه در تمامی بحرانها و مواقع اضطرار و حوادثی که در کشور رخ می‌دهد مجموعه وزارت کشور متولی امور می باشد، افزود: به واسطه همین نقش، وزارت کشور به عنوان یکی از گروه‌های درگیر در بحث مقابله با بیماری کرونا، در پیشانی و راس امور قرار داشت که از تلاش کلیه شما همکاران ارجمند مجموعه فرمانداری و بخشداری مرکزی سمنان تقدیر و تشکر دارم.
معاون استاندار سمنان گفت: در جهت ارتقاء سلامت و امور رفاهی پرسنل استانداری و فرمانداری ها تلاش ویژه ای به کار گرفته شده است.
وی با بیان اینکه شورای مشورتی استانداری فرصتی برای رصد و واکاوی دغدغه های همکاران مجموعه های تابعه استانداری است، گفت: نیاز است تا علی رغم دغدغه ها و انتظارات شما همکاران، پیشنهاداتی در راستای بهبود امور با نگاه توسعه ای، نقادانه و منصفانه از طریق شورای مشورتی استانداری به مسئولان عالی تصمیم گیری استانداری ارائه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان در پایان بر توانمند سازی همکاران در جهت ارتقاء و افزایش بهره‌وری تاکید داشت و خاطرنشان کرد: در این راستا همکاران می توانند با شرکت در دوره های آموزشی برگزار شده، در راستای ارتقای مهارت های شغلی و توانمندسازی خود گام بردارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =