علی پروین: پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: به طور قطع به جام ‌جهانی قطر صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی‌ پروین در حاشیه دیدار تیم‌های پیشکسوتان سرخابی با تیم رسانه ورزش در خصوص گرفتن میزبانی‌های فوتبال از کشورمان، اظهار داشت: قبل از اینکه AFC میزبان‌ها را مشخص کند باید کاری می‌کردیم اما حالا نمی‌شود اقدامی انجام داد.

وی در مورد احتمال صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی و پیش‌بینی خود از وضعیت تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به طور قطع به جام جهانی صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در خصوص قهرمان فصل جاری لیگ برتر بیان داشت: شک نکنید پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می‌شود.

پروین در خصوص «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی گفت: تا بازی انجام نشود، نمی‌توان قضاوت کرد. به نظرم اسکوچیچ مربی بدی نیست و با حضور وحید هاشمیان و اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به کادر، وضعیت خوبی داریم.

او در مورد رفتن بازیکنان پرسپولیس به استقلال، اظهار داشت: زمان ما رفتن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس را عیب می‌دانستند اما حالا فوتبال حرفه‌ای شده و این موضوع مساله خاصی نیست و بازیکنان به راحتی تیم خود را عوض می‌کنند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1495570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    20 1
    این هربار پیش بینی میکنه من یاد فینال آسیا میفتم که قطع به یقین میگفت پنالتی نیست..!!
  • farhad IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    6 10
    با سلام و احترام خدمت آقای علی پروین اسطوره و پیشگسوت فوتبال . ما هواداران پرسپولیس همیشه شما را دوست داریم . آرزوی سلامتی برای شما
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    21 22
    امسال دیگه از اون خبر ا نیس استقلال و سپاهان یقه لنگ رو میگیرن علی اقا