۱ نفر
۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
آرزوی اردوغان در پیام نوروزی

ایرنا نوشت:رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه روز یکشنبه با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز، ابراز امیدواری کرد ویژگی اتحاد و همگرایی نوروز به عنوان مناسبتی که هزاران سال است از آسیای میانه تا بالکان گرامی داشته می‌شود، در سراسر جهان ریشه دوانده و دائمی شود.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردوغان در این پیام که در نخستین روز فروردین منتشر شد، تصریح کرد: با امید و هیجان فرا رسیدن نوروز به ساختن آینده‌ای مرفه‌، عادل و امن توسط زنان، مردان، جوانان و سالمندان در کشورمان، منطقه و جهان ادامه خواهیم داد.

اردوغان افزود: امیدوارم نوروز باعث خیر و برکت و شادی برای مردم عزیز کشورم و تمامی بشریت شود. از صمیم قلب به تمامی شهروندان کشور تبریک می‌گویم.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1497585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    4 0
    جالبه که آقایون ترک اومدن میگن نوروز در اصل واسه ترکیه بوده . بعدش همین آقای دیکتاتور که الان داره عید رو تبریک میگه توی صبحتهای چندسال پیشش میگفت زرتشتیا بی خدان و میان مساجد مسلمونارو آتیش میزنن. احتمالا خبر نداره این عید ربطی به اسلام و مسلمونا نداره.
    • NO ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      3 0
      اینا هیچی از خودشون ندارن کلا فقط دزد فرهنگهای دیگه هستند از غذا تا شاعر تا مناسبت. همه چی رو میدزدند. از یکطرف تقویمش میلادیه از یک طرف میگه نوروز مال منه از اونور میگه تقویم مااسلامی قمریه. از بس دزدی کردن گیج شدن
  • شاهان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 2
    اردوغان تو همه چیز خودشو قاطی میکنه
  • آسو IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
    13 0
    پروفسور پس چرا تا همین بیست سال پیش کردها رو به خاطر برگزاری نوروز سرکوب میکردین و اعلام میکردین این مراسم ربطی به ملت ترکیه نداره، و همیشه موقع نوروز نیروی نظامی به کردستان ترکیه میفرستادین که نوروز برگزار نکنن ؟حیا که ندارن این تازه تاسیس ها،