گفتگو با مدیر شرکت زاگرس بنا مانا درباره مزایای سقف وافل

در این گفتگو همراه میشویم با مدیر شرکت زاگرس بنا جناب دکتر محسن بنی هاشمی .

دکتر بنی هاشمی لطفا در ابتدا در مورد فعالیت های شرکت زاگرس بنا صحبت کنید و بفرمائید این مجموعه با چه هدفی تشکیل شد؟
 

شرکت فنی و مهندس زاگرس بنا با هدف توسعه دانش های نوین در حوزه ساختمان سازی و اجرای  تخصصی سقف دال مجوف از جمله سقف وافل شامل قالب وافل یک طرفه و دوطرفه و متشکل از  تیم کاملا بومی و توانمند از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه های برتر تهران در سال ۹۶  آغاز بکار کرد و امروز توانسته بیش از ۴۰۰ پروژه موفق را در سراسر ایران با موفقیت انجام دهد. در این راستا استراتژی¬ های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت توسط اعضای شرکت تبیین شد که براساس آن در چشم انـداز های دوره ای، دسـتیابی به دانش فنی و فـن آوری های نوین و همکاری¬ های بین المللی در زمینۀ همکاری در پروژه¬ های عمرانی دیده شده است.
 

شرکت زاگرس بنا

آقای دکتر اگر امکانش هست یک مقدار در مورد سقف وافل توضیح دهید!
 

قالب وافل و سقف وافل کلماتی هستند که امروزه در صنعت ساختمان زیاد شنیده می شوند. قالب وافل اصلی ترین عضو مورد نیاز برای اجرای سقف وافل است. سقف وافل مزایای فنی و اقتصادی زیادی نسبت به سایر سیستم های سقف دارد و به همین علت در بسیاری از پروژه های بزرگ انتخاب کارفرمایان و پیمانکاران است.
 

سقف وافل و قالب وافل

اگر امکانش هست بیشتر در مورد سقف وافل و روش های اجراش توضیح بدید ...

سقف وافل یکی از انواع روش های اجرای دال های مجوف (دال های توخالی) است. این نوع از سقف به دلیل درا بودن از بار مرده کمتر، در دهانه های بلند تر می تواند به کار گرفته شود. سقف وافل علاوه بر داشتن استحکام بالا و هزینه تمام شده کمتر، زیبایی به سزایی دارد. این سقف می تواند به صورت اکسپوز و یا با نورپردازی های زیبا استفاده شود. سقف های وافل در دو نوع یک طرفه و دو طرفه هستند که نوع دوم در دهانه های تا ۲۰ متر می توانند اجرا شوند. علاوه بر موارد گفته شده، زمان اجرای این سقف ها نیز نسبت به سایر سیستم های دال کمتر است که خود مزیت بسیار مهمی می باشد. سقف های وافل با استفاده از قالب های وافل اجرا می شوند که در ادامه توضیحات مربوط به انواع قالب وافل، نحوه خرید و اجرای سقف وافل بیان خواهد شد.

اگر دوستان می خواهند در مورد سقف وافل و شرایط اجرا و مزایای آن اطلاعات کامل و دقیق تری  کسب کنند حتما به  لینک زیر مراجعه کنند:
https://zagrosbana.com/what-is-waffle-slab
 

سقف وافل و اجرای قالب های وافل

خرید و اجاره قالب وافل از شرکت زاگرس بنا:

به منظور خرید و اجاره قالب وافل بایستی نسبت به محاسبه قیمت قالب وافل آشنا باشیم. قالب های وافل با با ابعاد مختلف دارای قیمت متفاوتی هستند. از عوامل موثر دیگر در قیمت قالب وافل نوع مواد استفاده شده در ساخت قالب می باشد. برای محاسبه هزینه تقریبی مورد نیاز برای خرید و یا کرایه قالب وافل ابتدا بایستی مساحت سقف را بدون احتساب پله، آسانسور، داکت های تأسیسات و نورگیر محاسبه کرد (حدود ۶۰-۷۰ درصد از مساحت کل سقف می باشد.). سپس مقدار قالب مورد نیاز برای اجرای سقف وافل با توجه به مساحت خالص سقف و ابعاد قالب محاسبه می شود. برای اجرای سقف وافل می توان قالب های نو و یا دست دوم خریداری کرده و یا اینکه این قالب ها اجاره شود.

علاوه بر این شرکت زاگرس بنا به منظور رعایت حال کارفرمایان و پیمانکاران محترم، امکان بازخرید قالب ها را فراهم کرده است. بدین صورت که پس از اتمام پروژه قالب های دست دوم شما توسط شرکت زاگرس بنا خریداری می شود. شرکت فنی مهندسی زاگرس بنا مشاور، طراح، تولید کننده و مجری سقف های وافل بوده و آماده ارائه مشاوره به پیمانکاران و کارفرمایان محترم می باشد.


*شرایط دقیق برای اجرای قالب وافل از زاگرس بنا را در این لینک  ببینید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498497