هشدار دانشگاه علوم پزشکی همدان: همدان در آستانه تغییر رنگ کرونایی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، در دقایق پایانی دوشنبه شب از افزایش بسیار جدی موارد کرونا در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ دکتر محمد طاهری در گفتگویی از افزایش بسیار جدی موارد بیماری کرونا بخصوص در بخش سرپایی در سطح استان همدان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این افزایش به نحوی است که موارد مثبت سرپایی از حدود ۸۰ نفر در هفته قبل به بیش از ۲۶۰ مورد مثبت در این هفته افزایش یافته است. 

سخنگوی علوم پزشکی استان، این افزایش را زنگ خطر جدی برای موارد بستری و مرگ در روزهای آتی دانست و درخواست کرد مردم از برگزاری هر گونه مهمانی و دورهمی خانوادگی و دید و بازدید خودداری کنند.

وی گفت: بیش از ۳۰ درصد موارد بیماری در خانواده‌ها، مربوط به مهمانانی است که در حال حاضر در سطح استان با خانواده‌های ساکن استان همدان تعطیلات را می‌گذرانند.

این پزشک متخصص بیماریهای عفونی از مردم درخواست کرد که استفاده از ماسک، اجتناب از دورهمی، مهمانی دادن و مهمانی رفتن و ترددهای غیرضروری را با جدیت برای پیشگیری از موج غیرقابل کنترل بیماری در استان همدان رعایت کنند.

 لازم به یادآوری است، در حال حاضر همه ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اما بیم آن می رود با افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا، این وضعیت تا پایان هفته تغییر رنگ دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =