۹۶۰ مددجوی چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره حقوقی دریافت کرده‌اند

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، کارشناسان حقوقی این نهاد به ۹۶۰ مددجوی استان خدمات مشاوره حقوقی ارائه داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،نجف علی حیدری بیان کرد: مددجویان جهت دریافت خدمات مشاوره حقوقی با نظر مددکاران به کارشناسان این حوزه معرفی می‌شوند که در صورت لزوم پرونده حقوقی نیز تشکیل می‌شود.
وی بابیان اینکه ارائه تمامی خدمات حقوقی به مددجویان رایگان است افزود: طی سال گذشته، ۱۶۹ اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسه و لایحه برای مددجویان تهیه و تنظیم شده است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان با اشاره به تشکیل ۱۱۶ پرونده حقوقی در راستای احقاق مددجویان ادامه داد: پیگیری مسائل حقوقی و قضایی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها از جمله اقدامات این نهاد در حوزه حقوقی است.
حیدری از تلاش کارشناسان حقوقی این نهاد در راستای سازش، صدور رأی و اجرای حکم خبر داد و اضافه کرد: همچنین ۷۵ پرونده نیز با تلاش و راهنمایی کارشناسان حقوقی کمیته امداد استان منجر به سازش طرفین دعوی شده است.
وی با اشاره به معرفی مددجویان نیازمند به حمایت حقوقی به کانون وکلای استان گفت: با نظر کارشناسان حقوقی و نامه کتبی مددجویان جهت دریافت خدمات رایگان به کانون وکلا معرفی می‌شوند.

46
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =