باید به معیشت و رفاه مردم توجه کنیم ، مردم باید قدرت خرید داشته باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : باید به معیشت و رفاه مردم توجه کنیم ، مردم باید قدرت خرید داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علیرضا شریفی نژاد در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان که در محل سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد گفت : باید به معیشت و رفاه مردم توجه کنیم ، مردم باید قدرت خرید داشته باشند.
وی اضافه کرد : برای ماه مبارک رمضان ذخایر مورد نیاز استان شامل:شکر،خرما،برنج و قند تأمین شده است و خرما به قیمت مصوب در غرفه هایی که در سطح استان در نظر گرفته شده است توزیع می شود.
شریفی نژاد با ذکر اینکه خوشبختانه در زمینه مایحتاج عمومی در استان مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت : با توجه به اینکه استان سمنان تولید کننده مرغ و مواد پروتینی است مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
معاون استاندار افزود : خوشبختانه برای ماه مبارک رمضان در سراسر استان ذخایر به موقع تأمین و در حال توزیع شدن می باشد و تا پایان ماه مبارک هیچ مشکلی وجود ندارد.
شریفی نژاد تاکید کرد: اگر مردم استان با مورد خاصی یا مشکلی مواجه شدند،می توانند با سامانه سازمان صمت و دستگاه های نظارتی ارتباط برقرار کنند تا در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =