میزان و نحوه مصرف زکات باید به صورت سالانه منتشر شود

استاندار قزوین گفت: میزان و نحوه مصرف زکات در امور عام‌المنفعه باید به جامعه اطلاع رسانی شود تا شاهد ترغیب بیشتر مردم برای پرداخت آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در نشست شورای زکات استان قزوین اظهار کرد: جمع آوری زکات به عنوان یک کار جمعی شناخته می شود و امیدواریم تمامی مسئولان با کمک یکدیگر بتوانند این حکم دین را به شکل احسن انجام دهند.

او افزود: گزارش عملکرد برای حضور و مشارکت مردم در زمینه زکات بسیار اهمیت دارد و میزان و نحوه مصرف زکات باید به صورت سالانه برای مردم منتشر شود تا بدین وسیله با جلب اعتماد مردم شاهد حضور جدی آنها در بحث زکات باشیم.

این مقام مسئول گفت: اعتماد بین مردم و مسوولان لازمه پیشرفت کارها و همکاری مشترک آحاد جامعه است و در این زمینه مجموعه استانداری تمامی تلاش و همت خود را  انجام می دهد.

استاندار قزوین تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان باید نسبت به جلب اعتماد مردم در زمینه زکات از طریق اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اقدام کند.

جمالی پور اضافه کرد: حسن همکاری، پیگیری و تعامل نماینده ولی فقیه در استان قزوین در زمینه زکات و در تمامی موضوعات بسیار ارزشمند محسوب می شود که نتیجه آنها هم افزایش میزان جمع آوری زکات نسبت به سال های گذشته بوده است.

استاندار قزوین گفت: حضور و تاثیرگذاری ائمه جمعه هم در بحث جمع آوری زکات بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه در استان قزوین در این زمینه مشارکت بسیار بالایی رقم می خورد و البته می توان این مشارکت را افزایش داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =