برگزاری رویداد تداکس (TEDx) آنلاین معماری در مشهد

برای نخستین بار و به مناسبت روز معمار اولین رویداد تداکس (TEDx) معماری به صورت مجازی در برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی : رویداد تداکس معماری برای اولین بار در کشور با حمایت آرمیتاژ و با سخنرانی معماران برتر و سرشناس کشورمان با موضوعاتی از قبیل اضطراب موقعیت، پیشینه حیات، حرکت میان مرزها، تردید، پیشه عاشقی و آینده معماری با سخنرانی معماران برجسته کشوری نظیر: علیرضا امتیاز، شهرام حدادی ابیانه،  هومن بالازاده، علیرضا مشهدی میرزا، مزاد نوبری و فرامرز پارسی برگزار گردید .

شایان ذکر است تد (TED) سازمانی غیرانتفاعی است که در ساختار سخنرانی های کوتاه و قدرتمند، هدف گسترش ایده های ارزشمند را دنبال می کند. این سازمان در سال ۱۹۸۴ به عنوان کنفرانسی درباره مباحث حوزه های تکنولوژی (Technology)، سرگرمی (Entertainment) و طراحی (Design) آغاز به کار کرد. امروزه، رویداد های تِد نه تنها این سه حوزه بلکه تقریبا در تمامی حوزه های غیر سیاسی و غیرمذهبی را دربرگرفته اند که با همکاری مترجمانی از سراسر دنیا، به زبان های مختلف ترجمه شده و پس از رویداد به صورت آنلاین در اختیار عموم قرار می گیرند. یک رویداد تداکس شامل تعدادی سخنرانی بیست دقیقه ای و تعدادی زمان استراحت میان برنامه است که در این بین افراد با هم به تعامل بیشتر می پردازند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =